ترس از ظهور منجی عامل حمایت استکبار از وهابیت / خانواده بهترین راه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد است

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 7 تیر 1392
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در جمع گردان های الزهرا (س) و کوثر شهرستان بافق گفت: وهابیت دست نشانده استکبار بوده و دنیای غرب به خاطر ترس از ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی، به حمایت از وهابیت و گروههای تروریستی پرداخته است.
ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد از بافق؛ به مناسبت 5 تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، جمعی از خواهران بسیجی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) بافق، مسیر پایگاه حضرت خدیجه تا کانون دانش آموزی شهید باهنر این شهرستان را راهپیمایی نموده و پس از تجمع در کانون شهید باهنر، بمانعلی باقیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق دقایقی در قالب فلسفه انتظار، نقش حياتی زنان در دفاع، مبارزه با استكبار، آگاهی بخشی در خصوص حركات دشمن و اهتمام بيشتر به بحث خانمان سوز اعتياد به سخنرانی پرداخت.

ترس از ظهور منجی عامل حمایت استکبار از وهابیت /

باقیان با اشاره به برخی نشانه های آخرالزمان و بیان فواید و مزیت های انتظار فرج، اظهار داشت: وهابیت دست نشانده استکبار بوده و دنیای غرب به خاطر ترس از ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی، به حمایت از وهابیت و گروههای تروریستی پرداخته است.

وی کلیه فعالیت های غرب علیه جمهوری اسلامی را جهت دار و با هدف گذاری ویژه دانست و گفت: نظام استکباری برای جدا کردن جوان مسلمان از فلسفه انتظار میلیاردها دلار خرج کرده و همچنان خرج خواهد نمود و شبکه های ماهواره ای و هالیوود نمونه ای از این فعالیت های ضد اسلامی است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق با مطرح نمودن ايجاد شائبه هايی در خصوص بحث انتظار از جانب غرب و ارجاع به شبكه های هاليوودی، خواستار توجه هر چه بيشتر زنان به عنوان متربيان كانون خانواده شد.

بی هویتی غرب ناشی از خلا احساس مسئولیت زن و نگاه غرب به زن به عنوان یک وسیله می باشد /

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه بافق به تشریح وظایف و نقش پشتیبانی گردان های الزهرا (س) و کوثر پرداخت و خاطرنشان کرد: با ظهور اسلام زن جایگاه ویژه ای یافت و نقش زنان در جنگ های صدر اسلام و در زمان پیامبر اکرم (ص) گویای این مطلب است.

بمانعلی باقیان دوران دفاع مقدس را اوج ظهور و تجلی نقش مهم زنان عنوان نمود و بیان داشت: گرچه شیرزنان ایران با همسرداری اسلامی و تربیت فرزندان صالح و غیور و تحویل رزمندگان و شهدا به جبهه های حق علیه باطل، بیشترین خدمات را به انقلاب اسلامی ارائه داشته اما حمایت ها، پشتیبانی ها و حتی حضور زنان در جبهه غیر قابل انکار بوده و 7000 شهید زن این ادعا را ثابت می کند.

وی نقش زن در کانون خانواده را مهمتری وظیفه زن در اسلام توصیف نمود و تصریح کرد: بی هویتی غرب ناشی از خلا احساس مسئولیت زن و نگاه غرب به زن به عنوان یک وسیله می باشد.

باقیان با بیان اين مطلب كه زن و نقش زن امری حياتی و دفاعی می باشد، افزود: می بايست در دنيای امروز زنان به عنوان ستون هايی در راستای مقاوم سازی ايمان و عقيده خانواده كوشا باشند و با توجه هرچه بيشتر به فرزندان در دستيابی آنان به شبكه های بيگانه كه اهرمی برای سست كردن  بنيان خانواده هستند از اين مهم غافل نگردند.

خانواده بهترین راه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد /

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد را یک بلای خانمانسوز توصیف نمود و اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده تنها یک سوم مواد مخدر ترانزیتی است و این نشان از خطری دارد که هر لحظه می تواند جوان ما را تهدید نماید.

باقیان ارمغان اعتیاد را اضطراب، نگرانی، بی هویتی و بسیاری از مسائل دیگر برای شخص معتاد و خانواده وی دانست و عنوان نمود: بهترین راه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد، خانواده بوده و زن به عنوان مادر خانوانده مهمترین نقش را ایفا می کند.

وی با تجلیل از زحمات نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر و گرامیداشت شهدای این راه، از اعتیاد به عنوان یک آسب اجتماعی یاد کرد که شناخت این آسیب اجتماعی اولین قدم خانواده و نهادهای مربوط برای مبارزه با آن می باشد.

گفتنی است، نمایشگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) در حاشیه این مراسم برپا شده بود.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page