با تلاش و همتی که در وجود آقای عسکری وجود دارد قطعا در آینده ای نه چندان دور بافق به عنوان یک قطب صنعتی کشور مطرح و بالتبع در پیشرفت صنعت و معدن استان تاثیرگذار خواهد بود

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 10 تیر 1392

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ، شامگاه روز شنبه ۸ تیرماه در مراسمی که تحت عنوان جشنواره تولید ملی (گرامیداشت روز صنعت و معدن) در پارک علم و فناوری یزد برگزارشد از محمدجواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان مدیر واحد برتر در سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی در بخش صنعت و معدن استان یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد .

در این مراسم که آیت ا.. ناصری امام جمعه ، جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ، فلاح زاده استاندار و جمعی از مدیران کل استان و مدیران عامل بخشهای مختلف صنعتی و معدنی استان حضور داشتند ضمن گرامیداشت دهم تیرماه روز صنعت و معدن بر جلوگیری از خام فروشی مواد اولیه معدنی ولزوم تلاش هرچه بیشتر در جهت احداث کارخانه های جوارمعدنی تاکید شد .

فلاح زاده استاندار یزد در بخشی از سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات و پیگیریهای مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همتی که در وجود آقای عسکری  وجود دارد قطعا در آینده ای نه چندان دور بافق به عنوان یک قطب صنعتی کشور مطرح و بالتبع در پیشرفت صنعت و معدن استان تاثیرگذار خواهد بود .

پایگاه اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page