کد QR سایت بافق فردا رو نمایی شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 19 تیر 1392
عنوان : کد QR سایت بافق فردا رو نمایی شد
QR  مخفف عبارت «کدهای واکنش سریع» یا (Quick Response Code) است که به صورت مربعی شکل بوده و نخستین بار توسط محققی ژاپنی ابداع شد. برخلاف بارکدهای استاندارد UPC که از خطوط عمودی و اعداد تشکیل شده‌اند، یک کد QR نه تنها حاوی اطلاعات بسیار بیشتری است، بلکه می‌توان به سرعت به اطلاعات گسترده‌ای که در آن وجود دارد، دسترسی پیدا کرد.
این کدها می‌توانند حاوی اطلاعات متفاوتی باشند. نوشته٬ آدرس اینترنتی٬ Vcard تنها نمونه‌ای از اطلاعاتی است که می‌توان در کد QR گنجاند. برای خواندن این کدها هم کافیست یک گوشی تلفن همراه مجهز به دوربین و یک برنامه QR خوان داشته باشید. برنامه را اجرا کرده دوربین گوشی را بر روی کد می‌گیرید. برنامه کد را اسکن کرده و اطلاعات را از آن استخراج می‌کند
.
(عکس 1)
1
 
از این پس می توانید بجای وارد کردن آدرس سایت بافق فردا در مرورگر گوشی خود تنها این کد را با گوشی خود اسکن کنید و به راحتی وارد سایت شوید.
 
(عکس 2)
2
 
نرم افزار بارکدخوان را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.
http://bafghfarda.ir/program/Barcode.Scanner.4.4.apk
این نرم افزار بر روی کلیه گوشی های اندروید قابل استفاده می باشد.
در پستهای بعدی آموزش ساخت چنین کدهای قرار داده خواهد شد
و من الله التوفیق
امیر حسین بابائیان

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
عبدالحلیم فروتن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 21 تیر 1392 - 2:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یک سایت واقعاً عالی. خیلی خوبیش. من بیشتر سایت های ایرانی را باز دید میکردم و امروز به سایت سرخوردم که این بود خیلی خوشم آمد. به امید موفقیت هر چه بیشتر و بهتر شما. اگر میتوانید سایت تان را کسترش داده تا از امکانات بیشتر علاقهمندان تان مستفید گردد. و شما هم اعضای بیشتر پیدا کنید. عالی بود یک جهان تشکر.

بااحترم

You cannot copy content of this page