دیدگاه ها
افسوس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 تیر 1392 - 9:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عرض سلام.متاسفانه از فعالین و دوستداران واقعی به جز چند نفر که همه از وفاداران اقای خاتمی و موسوی بودند؛من جمله جناب اقای شریعتی باقی کسانی هستند که هرجا باد بوزد به همان سمت میروند.حضور بانوان در این دیدار نادیده گرفته شده بود که خوب است دکتردهستانی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان یزد به حضور خانمها هم توجه میکردند چون در این شهرستان هستند خانمهایی که بدون هیچگونه چشمداشتی و فقط به خاطر حسن نیتی که نسبت به آقای خاتمی و موسوی و روحانی داشتند به دولت آقای خاتمی موسوی و روحانی وفادارباقی مانده اند اما بسی جای تاسف ..

شاخص این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 تیر 1392 - 2:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن عرض سلام خدمت افسوس باید عرض کنم خیلی ها وفادار حزبی هستند وخیلی ها وفادار ملی به معنای اینکه به رئیس جمهور منتخب ورای مردم احترام گذاشته و برای موفقیت فعالان حزبی در راستای منویات مقام معظم رهبری واعتلای ایران اسلامی دعا می کنند و هر کاری از دستشان برآید انجام می دهند شهر بافق زمانی آباد می شود که این بگو مگو ها به انتقادهای سازنده تبدیل شود . در پایان کسی جای شما را تنگ نکرده با آقای شریعتی تماس بگیرید واعلان حمایت نمایید قطعا پذیرای شما هم خواهند بود

عکاس بافق فردا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 تیر 1392 - 10:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تشریف فرمایی آقای دهستانی به شهر دارالشجاعه تقدیر و تشکر می کنم ، به قول خودتون عمل کردین و به شهر ما آمدین از بد شانسی ما بود که نتونستیم ببینیمتون و چند تایی عکس خوشکل ازتون بگیریم انشاالله در دیدار بعدی .

منتقد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 تیر 1392 - 1:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
تازه معنی اعتدال را فهمیدیم!
کسی که دیروز در مقابل نماینده مجلس سوم بافق ایستاد و به عنوان موتور محرکه راست شهرستان و بعد چپ شد از نوع افراطی امروز زنده شده دم از اعتدال می زند! بغرنج است.
کسی که نمی داند چپ چیست و راست چیست (البته در ایران همه چیز برعکس است)چطور اعتدال را می شناسد!
و دیگر کسانی که فکر می کنند حضورشان در این جلسه به غنای ایشان می افزاید باید بدانند که نظر مردم در مورد ایشان تغییر نکرده است.

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 19 مرداد 1392 - 12:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عکسها میگن دوباره مسعود شریعتی قراره فرماندار بشه، عجب روزگاریه؟

روح ا... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 20 مرداد 1392 - 1:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من میگم عکسه میگن مسعود شریعتی قراره مدیر عامل س… بشه؟ فقط نمیدونم حاجی ج… کجا میره؟

You cannot copy content of this page