دستهایی که کمک می کنند از دستهایی که دعا می کنند برترند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 23 تیر 1392

ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفته و از خداوند متعال آرزوی ماهی پرمعنویت برای شما عزیزان خواستاریم.
ماه رمضان ماه کرامت و بخشش است.ماه امام حسن مجتبی علیه السلام که معروف به کریم اهل البیت است، او که بارها تمامی اموال خود را در راه نیازمندان انفاق نمود.ماه رمضان ماه امام علی علیه السلام امامی که شبانه و به صورت مخفیانه غذا به درب منازل نیازمندان می برد و بعد از شهادتش بود که مردم فهمیدند چه کسی شبانه برای آنان غذا می آورد .
خوب ما هم مسلمان و پیرو این بزرگواران هستیم و به گفته پیامبر عزیزمان برای اینکه همیشه در راه مستقیم باشیم می بایست فرامین و دستورات چهارده معصوم و همچنین قرآن کریم را که این دو تا قیامت از هم جدا نشدنی هستند سرلوحه کارهای خود قرار دهیم .
در قرآن چقدر خداوند متعال ما را سفارش به صدقه و انفاق مال خود کرده است بارها در آیات آمده است که از آنچه روزیتان کردیم انفاق کنید. بارها آمده است که از ترس فقر انفاق و صدقه را ترک نکنید .
خوب زیاده روی نکنم با توجه به گفته های ناقص آورده شده و با توجه به اینکه شما عزیزان بهتر از اینها را بلدید بروم سر اصل مطلب .
جامعه معلولین شهرستان بافق یک مؤسسه خیریه است زیر نظر اداره بهزیستی که در این مؤسسه حدود هفتصد نفر از معلولین عزیز پرونده دارند و در حد توان و با توجه به شدت معلولیت و نیازمندی این عزیزان به آنان خدمات ارائه می گردد.
با توجه به گستردگی نیازمندیها هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی بودجه هایی که دولت به این منظور تخصیص می نماید کفاف و جوابگو نمی باشد و به همین جهت می بایست از کمکهای بی ریا و بی دریغ شما عزیزان نوع دوست و خداترس استفاده نمود.
جامعه معلولین فقط یک واسطه است برای رساندن دست شما به دست کسانی که روزگار آنان را زمین زده و آنان به تنهایی قادر به بلند شدن و داشتن یک زندگی معقول نمی باشند.
شاید در جامعه معلولینی را ببینید که وضعشان هم از نظر مالی و هم از نظر اجتماعی خوب باشد و در نتیجه با خود بگویید این حرفهای ما دور از واقعیت است .اما در واقع اینجور نیست و همانطور که در بالا گفتیم تعداد معلولین در این شهرستان بسیار بالا است و شاید سی ،چهل درصدی از این عزیزان نیاز کمتری به کمک ما داشته باشند ولی در عوض کسانی هستند که در خانه افتاده و در انتظار کمک ما می باشند.
جامعه معلولین برای حصول اطمینان بیشتر می تواند خیرین را از نزدیک با معلولین نیازمند آشنا کند.
در آخر مسیر های تماس با ما و همچنین ارائه کمکهای شما خیرین را برمی شمریم :
آدرس ما خیابان شیخ محمد تقی بافقی جنب هنرستان کار ودانش و با نام جامعه معلولین شهرستان بافق.
شماره تماس ما 03524230400
شماره حساب ما 98767600 بانک کشاورزی شعبه بافق .
دریافت نظر شما به صورت پیامک با ارسال به سامانه 10000004228960
آدرس وبلاگ

 

www.jmbafgh.blogfa.com

ابوالفضل شاهپورزاده


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
مدیون شهدا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 تیر 1392 - 12:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام همشهری ها
حواسمان هست امروز چه روز یست؟؟؟ میدانیم چه خبره یانه؟

یه سر به وبلاگ حقیر ما بزنید تا ملتفت بشید
منتظریم

You cannot copy content of this page