تخصیص و پرداخت نیم در صد از بودجه سالانه شهرداری به کتابخانه عمومی بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 تیر 1392

  نیم درصد از بودجه و اعتبارات شهرداری بافق به کتابخانه های عمومی اختصاص یافته است

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق”حسن تفکری” شهردار بافق ، از ،توسعه کتابخانه عمومی و افزایش و تنوع موجود در این کتابخانه را موجب مراجعه بیشتر مردم به این فضا و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

شهردار بافق گفت: هرچه در شهرمان کتاب و کتابخوانی رونق پیدا کند سطح فرهنگ و دانش جامعه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی کتاب را منبع علوم مختلف و کتابخوانی را دسترسی به این منابع دانست و افزود: کشورهایی که سرانه مطالعه در آنها زیاد است از لحاظ علمی نیز پیشرفته تر هستند.

شهردار بافق کمک به کتابخانه را نوعی سرمایه گذاری خواند و گفت: کتابخانه های غنی از لحاظ فضا و موضوع کتب، انسان به سوی خود جذب و سرمایه های انسانی ارزشمندی تحویل جامعه می دهد.

وی پائین بودن سرانه  کتابخوانی در بافق را ناشی از کمبود کتاب با موضوعات مختلف و نیز کمی فضاهای کتابخانه عنوان  و تصریح کرد: کمک همه جانبه به نیازمندی های کتابخانه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را رونق و گسترش می دهد.

تفکری با بیان اینکه همه ساله نیم درصد از بودجه شهرداری به کتابخانه عمومی شهر اختصاص می یابد گفت: در چهار سال گذشته یک میلیارد  و 173 میلیون و 200 هزار ریال به کتابخانه عمومی بافق کمک شده است.

شهردار بافق به بودجه سالجاری شهرداری بافق اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال نیز معادل 475 میلیون ریال به کتابخانه عمومی شهرمان پرداخت شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page