آنتن دیجیتال به مهریز رسید+گزارش تصويري

دسته: اخبار ایران , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 تیر 1392

صادقي خبرنگار : حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده نماینده مردم مهریز در مجلس با فشار دادن یک دکمه ی رسما فرستنده دیجیتال را در نزدیکی پاسگاه شهید مدنی افتتاح و مردم مهریز را بیننده شبکه های دیجیتال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کرد.

image_73900

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم تحت پوشش قرار دادن شهرستانهای بهاباد و خاتم به فرستنده دیجیتال را خواستار شد تا از این محرومیت بیرون آیند.

file_30077

وی ضمن تقدیر از رسانه ملی، توسعه شبکه های دیجیتال را از افتخارات صدا و سیما دانست و خواستار پوشش این شبکه ها در مناطق جنوبی استان یزد شد.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده افزود: این اقدام برای مردم مهریز بسیار ارزشمند است و امیدواریم مردم همه شهرستانهای استان یزد بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

file_30078

فرماندار مهریز هم در این مراسم گفت: مردم شهرستان مهریز می توانند  ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۱۶ رادیویی را با کیفیت مناسب دریافت کنند.

سید حسن آسایش مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از پیگیریهای استاندار یزد در توسعه شبکه های دیجیتال استان گفت: تا دو یا سه ماه آینده همه استان زیر پوشش فرستنده های دیجیتال خواهد رفت و مردم استان می توانند از تصاویر شبکه های دیجیتال استفاده کنند.

این فرستنده دیجیتال با مبلغ چهار میلیارد ریال و به همت کارکنان واحد فرستنده های تلویزیونی و اف ام مرکز یزد راه اندازی شده است.

منبع: یزدفردا


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page