نشست خبری مدیرعامل سنگ آهن مرکزی با خبرنگاران بافق برگزارشد

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
شنبه - 29 تیر 1392

محمدجواد عسکری در نشست خبری با خبرنگاران بافق، بیان داشت: سعی کردیم در تمام زمینه های؛ بهداشتی، آموزشی، عمرانی، راه سازی، فرهنگی و سایر زمینه ها کار کنیم.

مدیرعامل شرکت سنگ  آهن مرکزی بافق، با بیان این مطلب که در تمامی زمینه های ذکر شده کار و فعالیت انجام گردیده و دلایل و مستندات موجود است، ادامه داد: تمامی این تلاش ها بدین منظور صورت گرفت تا به مجموعه کشور ثابت کنیم، بافق توانایی تبدیل شدن به یک قطب معدنی_صنعتی را دارد.

IMG_3674

عسکری، با اشاره به تعصب بافقی ها و یاد از زنده یاد مرحوم محمددهستانی مدیرعامل سابق این مجموعه، گفت: بنده و تمامی مجموعه دوستان برای توسعه و پیشرفت بافق تلاش داریم.

این مسئول، به مساعدت های انجام گرفته به بیمارستان بافق از جمله دستگاه های عمل چشم پزشکی، سی تی اسکن و غیره برای رونق درمان شهرستان اشاره کرد و افزود: جمعیتی نزدیک به 25 هزارنفر در شهرستان کارمندان و کارگران، بازنشستگان و خانواده های این مجموعه معدنی هستند که باید از این امکانات بهرمند شوند.

 مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به برخی مساعدت های انجام گرفته با مجموعه آموزش شهرستان اشاره و بیان کرد: نباید آموزش را از صنعت جدا نمود و بهره از آموزش های روز برای دانش آموزان ضروری است.وی یادآورشد:  در آینده اثر این موضوع به خود این مجموعه برمی گردد.

محمد جواد عسکری در زمینه بهره از دانشجویان ونخبگان در این مجتمع معدنی، با اشاره به  نشست هایی که با نخبگان شهرستان داشته است، عنوان داشت: بهره از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویان نخبه  شهرستان برای آینده این مجموعه و شهرستان بسیار مفید است.

 وی با بیان این مطلب که همیشه بر همکاری با این قشر تاکید داشتم، اضافه کرد: دانشجویانی که پایان نامه هایی با موضوع  های مرتبط با فعالیت این مجموعه دارند بشرط عملیاتی بودن برای همکاری آمادگی داریم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، با برشمردن برخی همکاری ها با برخی نخبگان و دانشجویان شهرستان در سنوات گذشته و کنونی، یادآورشد: این همکاری می تواند ثمرات مطلوب و مفید دوسویه ای برای طرفین داشته باشد و اگر از چند طرح تحقیقاتی_پژوهشی یکی به نتیجه مطلوب و ثمردهی برسد پاسخگوی تمامی زحمات و تلاش ها خواهد بود.

پرداخت مطالبات شرکت سنگ آهن بافق از ذوب آهن اصفهان

محمدجوادعسکری در زمینه مطالبات نزدیک به 430 میلیاردی شرکت سنگ آهن مرکزی از ذوب آهن اصفهان، خاطرنشان کرد: انباشت این بدهی بتدریج از سال 85 صورت گرفت و با وجود اینکه قطع ارسال سنگ آهن  به ذوب آهن در گذشته به ندرت اتفاق افتاده، ولیکن سال گذشته نزدیک به 3 ماه این موضوع صورت گرفت و در نهایت بر اساس توافقنامه هایی که داشتیم قرار شد امسال ماهیانه 7 میلیارد و از ابتدای سال آینده این رقم به 10 میلیارد و سال های بعد 15 و 18 میلیارد پرداخت کنند تا حداکثر این بدهی تا نیمه 94 تسویه گردد، البته خرید ماهیانه کنونی نیز بصورت نقدی در نیمه هرماه واریز گردد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی یادآورشد: سنگ آهن این مجموعه در بورس با قیمت های مناسبی به فروش می رسد و تنوع خوبی در مشتریان متقاضی داریم.

محمدجوادعسکری در زمینه مساعدت در زمینه مبلمان شهری و امورعمرانی شهر، تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به 10 میلیارد در قالب عمران و آبادانی و نزدیک به 5 میلیارد ارزش افزوده به شهرستان پرداخت کردیم.

 وی تصریح کرد: نحوه و چگونگی هزینه کرد به عهده شورای شهر است که باید برنامه ریزی و اطلاع رسانی نمایند.

انصراف تیم فوتبال سنگ آهن بافق از رقابت های دسته یک کشور

مدیرعامل سنگ آهن بافق با اعلام این مطلب که تیم فوتبال سنگ آهن از شرکت در لیگ دسته یک کشور انصراف داد است، گفت: ابتدا دید بنده ایجاد شغل های جانبی و برخی ثمرات و امکانات درکنار تیم داری برای شهرستان بود همانگونه که ایجاد زمین چمن مصنوعی و سالن بدنسازی و غیره، در گام نخست ایجاد شد، لیکن   بدلیل برخی تفکرات و مسایل حاشیه ای تصمیم به انصراف از ادامه گرفته شد.

محمد جوادعسکری، در بخش دیگری از صحبت هایش، پویایی و شکوفایی بازار بافق را بسیار با اهمیت دانست و بر نقش رسانه ها، آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در ایجاد فرهنگ کار و سرمایه گذاری در بین مردم  تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page