تیم «تپل اسپرت»سنگ تمام گذاشت

دسته: تصویری , ورزشی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 30 تیر 1392

تیم فوتسال  تپل اسپرت(تپل های ورزشی) بافق که این روزها طرفدران بسیاری  را به خود جلب نموده است شب گذشته نیز بازی دیگری را در قالب مسابقات جام رمضان به معرض نمایش گذاشت.

قبل از بازی این تیم وسایل نقلیه اعم از موتور وماشین تقریبا دوسوی خیابان پشت مجموعه ورزشی را بطور کامل پرنموده بودند و آنها که دیرتر رسیده بودند باید با فواصل دورتری اقدام به پارک می کردند.

IMG_3793

 

تقریبا نیم ساعت قبل از شروع دیدار این تیم تمام سکوهای سالن ورزشی کوثر مجموعه تختی پر شده بود ولی علاقه مندان و جوانان ورزش دوست همچنان بر حضور در سالن اصرار داشتند.

IMG_3877

IMG_3863

 

این تیم با تشویق تماشاچیان وارد محوطه زمین مسابقه شد و با ابراز تشکر از تماشاچیان که حالا با هیجان تمام این تیم را تشویق می کردند، برای گرفتن عکس یادگاری و تشریفات قبل بازی اقدام نمود.

IMG_3830 IMG_3833

 

آهنگ کارتون فوتبالیست ها و عروسک های تن پوش از ابتکارات طرفدران پرو پا قرص این تیم تپل و دوست داشتنی بود.

IMG_3836

انصافا برای بازی هم چیزی کم نگذاشت و دردقایق نخست بازی با زدن یک گل توانست تشویق تماشاچیان  را پاسخ دهد و موج مکزیکی تماشاچیان نیز جلوه دیگری از این شور و هیجان بود. این تیم ورزشی علاوه بر فراهم نمودن اوقات شیرین و هیجان انگیز برای جوانان و کشاندن صدها نفر به سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی تختی بافق توانست خیلی چیزها را به خیلی ها ثابت کند.

IMG_3848IMG_3861IMG_3904

این تیم توانست به برخی برنامه ریزان اوقات فراقت و ورزش ثابت نماید که جوانان اگر شرایط ورزشی خوبی برایشان فراهم باشد مشتاق ورزش کردن و حضور در میادین ورزشی هستند و همچنین تلنگری هم به آنها که چند سالیست برای ساخت پیست موتورسواری برای جوانان علاقه مند کوشش می کنند!!

IMG_3916

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
امید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 تیر 1392 - 2:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. ایول به بچه محل خودمون و یه ایول دیگه به تپل اسپرتی ها که واقعا گل کاشتند. وقابل توجه مسئولین که بدانند میشود با یه سالن ورزشی نیمی از پاتوق ها را جمع آوری کرد وبه سوی ورزش آورد. البته اگر هزینه سالن ها و مشکلات دیگر بگذارد.

تفکری بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 تیر 1392 - 5:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام:تشکر بابت گزارشتان.جا دارد که از تیم کارخانجات نیز تشکرکنیم امشب این عزیزان در جذابیت بازی نقش خوبی راایفا کردند.

You cannot copy content of this page