برای بازگرداندن معدن D19 با شورای جدید همکاری می کنیم

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 3 مرداد 1392

اعضای شورای منتخب طی نشستی با شورای اسلامی شهر و شهرداربافق نحوه فعالیت و همکاری های آتی را بررسی کردند.

2013-07-20 18.40.51

تمام مردم مستحق شهری آباد هستند

در این دیدارطلایی رئیس شورای شهر با اشاره به وضعیت شهرستان در گذشته و حال گفت:

 برخلاف گفته عد ه ای چهره شهر نسبت به قبل تغییر کرده است وی آسفالت خیابان15 خرداد، خرید و تملک زمینهای خیابان شهدا وآیت الله میرغنی زاده  و امام جعفر صادق (ع) و آسفالت آنرا جز مهمترین اقدامات عمرانی انجام شده در دوران شورای سوم برشمرد و شروع تعریض خیابانهای مهدیه و مسجد جامع را بسیار مهم دانست.

طلایی در پایان سخنان خود گفت:تمام مردم مستحق شهری آباد هستند چرا که بافق دارای سرمایه ای بسیار خوب است.

برای بازگرداندن معدن D19  با شورای جدید همکاری می کنیم

سید ابوتراب ضیایی رئیس شورای شهرستان نیز خطاب به شورای منتخب گفت: کارباید برای رضای خدا باشد تا گرفتار تهمت های فراوان نشوید و چیزی بهتر از خدمت به خلق نیست . ضیایی در ادامه به لزوم اخذ 2 درصد عوارض از شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره و در خصوص بازگرداندن معدن D19 گفت:در این باره نامه نگاری شده و جلساتی با امام جمعه و نماینده داشته ایم و با شورای بعدی در این رابطه با شورای جدید همکاری می کنیم و امید که این موضوع حل شود.

2013-07-20 18.41.16

عملکرد شورای سوم را با تهیه بولتن به سمع و نظر مردم می رسانیم

سید کاظم عباس زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی انصاف در قضاوت عملکرد شورای سوم را خواستار و گفت:سعی کنیم در گفته هایمان نقد باشد نه تخریب .عباس زاده افزود در هفته های آتی عملکرد شورای سوم را با تهیه بولتن به سمع و نظر مردم می رسانیم.

عوض شدن مدام فرمانداران باعث مشکلات کار بود

حسن تفکری شهرداربافق نیز در این نشست با اشاره به فضای سبز ایجاد شده در چند سال اخیربه  آزادسازیها و کارهای عمرانی در بافق پرداخت و افزود: کار در سالهای اول بسیار خوب پیش می رفت ولی مشکلاتی برای تملیک مغازه ها داشتیم.تفکری ادامه داد:برای پارک آبشار 65 درصد تاسیسات خریداری شده است ولی به خاطر نبود نیروی کار مناسب در شهر شاهد سرعت مناسب در این پروژه نیستیم.

تفکری  در پایان سخنان خود عوض شدن مدام فرمانداران در بافق را در 8 سال گذشته را  موجب مشکلات کار عنوان کرد.

2013-07-20 18.43.43

از نظرات تمام کسانی که در شوراهای اول تا سوم بوده اند استفاده می کنیم

در پایان این دیدار محمدحسن تشکری به نمایندگی از شورای منتخب گفت: رقابت انتخاباتی جمهوریت نظام می رساند و از نظرات تمام کسانی که در شوراهای اول تا سوم بوده اند استفاده می کنیم و کارهای عقب مانده را تمام می کنیم.

تشکری از شورای اسلامی شهر خواست در فرصت باقی مانده از کار ایشان نماینده های شورای جدید در جلسات شورای فعلی حضور داشته باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 - 10:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام .شورای فعلی خوب کار کردند ،اگر بتوانند مابقی بلوار معلم به بیمارستان که از میدان امام حسین تا خیابان امام رضا مانده است راآزادسازی کنند دیگر سنگ تمام گذاشته اند .خدا خیرتان دهد ،دراین دوره اختلافی بین مسئولین شورا وفرمانداری وسنگ آهن نبود وهمین باعث شد بتوانید برای شهر کار کنید ،شورای جدید هم باید خیلی هوشیار باشند ،با یکدلی واتحاد کار کنند وفریب افراد تفرقه افکن را نخورند .بافق استحقاق دارد مانند اصفهان آباد شود .نیاز به فضای سبز وپارک دارد .با همفکری بخشدارمحترم ،مزارع وروستاهای اطراف شهرستان را آباد کنیدوراههای دسترسی به آنها را آسفالت کنید تابدنه شهر گسترش یابدو مردم بتوانند برای تفریح از آنها استفاده کنند . برای راههای ورودی شهرستان هم فکری بردارید .

حق گو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 5 مرداد 1392 - 1:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
احداث جاده بافق -ساغند باید در اولویت باشد

You cannot copy content of this page