اجرای طرح فولاد و واحدهای جوار معدنی اولویت امسال شهرستان بافق

دسته: اقتصادی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 فروردین 1391
فرماندار بافق مطرح کرد
اجرای طرح فولاد و واحدهای جوار معدنی اولویت امسال شهرستان بافق
فرماندار بافق گفت: به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، اجرای طرح فولاد و واحدهای جوار معدنی در بافق در اولویت امسال این شهرستان قرار دارد.
حسین ندافیان صبح امروز در نشست بررسی اجرای طرح فولاد بافق با تاکید بر ضرروت ایجاد اشتغال در این شهرستان اظهار داشت: با تسریع در اجرای عملیات فولاد بافق و طرح‌های جوار معدنی در این شهرستان، شاهد تحولات بزرگی در عمران، آبادانی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان در سال آینده خواهیم بود.
وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان مهم‌ترین اولویت و دغدغه امسال شهرستان بافق است.
فرماندار بافق با تاکید بر رفع مشکلات و مسائل موجود طرح فولاد بافق تصریح کرد: محور اصلی فعالیت‌ها برای ایجاد اشتغال در این شهرستان، تسریع در اجرای عملیات طرح فولاد و واحدهای جوار معدنی است.
ندافیان با اشاره به وجود جمع کثیری از جوانان جویای کار در شهرستان بافق افزود: وجود پتانسیل‌های بالقوه منطقه و معادن غنی سنگ آهن فسفات، سرب و روی و … ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب نیروی‌های بومی و غیر بومی در این شهرستان است.
وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در طرح فولاد بافق خاطرنشان کرد: با واگذاری این طرح به بخش خصوصی، بخشی از مشکلات به وجود آمده در حال پیگیری است.
ندافیان از آغاز عملیات خط نورد طرح فولاد بافق خبر داد و بیان کرد: با آغاز عملیات اجرای خط نورد طرح فولاد بافق ظرف دو ماه آینده، روند اجرای این طرح مهم با جدیت و شتاب بیشتر پیگیری و وقفه ایجاد شده جبران می‌شود.
کارخانه فولاد بافق یکی از طرح‌های هشتگانه فولاد کشور است که هم‌اکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال بیش از هزار نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد
علی عبداللهی.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
رفیق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 - 8:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ندافیان شما به جای اینکه اول بیاید بررسی کنید که چرا فولاد به صورت غیر قانونی خصوصی شده اومدید و وعده به مردم میدید، نکنه آقای ابویی نخواست هرگز فولاد را راه بیندازه.
شما اول فولاد را از دست مافیا در بیارید بعد وعده بدید که دو ماه دیگر …،از این وعده ها مردم زیاد شنیدن.
از عمل کار براید به سخنرانی نیست.
این نامه رهبری را روزی چند بار بخونید درست خصوصی کنید ،بعد هر وعده ای خواستید بدید.
پاسخ رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران به درخواست رييس محترم جمهور براي اختصاص بخشي ازسهام شركتهاي دولتي به طرح توزيع گسترده سهام بين اقشاركم درآمد
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
با درخواست جناب عالي جهت اختصاص درصدي از سهام صدر اصل 44 قانون اساسي به شرح ذيل موافقت مي-گردد:
1 – با فروش اقساطي تا 50 درصد از سهام قابل واگذاري ابلاغي در بند (ج) سياست¬هاي كلي اصل 44 در قالب شركت¬هاي سرمايه¬گذاري استاني متشكل از تعاوني¬هاي شهرستاني موافقت مي¬گردد.
2 – قيمت سهام در بورس تعيين گردد.
3 – درمورد دو دهك پايين درآمدي، 50 درصد تخفيف در قيمت سهام واگذاري با دوره تقسيط ده ساله مجاز است.
4 – شركت¬هاي سرمايه گذاري استاني با كمك دولت در بورس پذيرفته شده و جهت افزايش بازدهي سرمايه خود بر اساس قانون تجارت فعاليت نمايند.
5 – به نسبت اعضاي شركت¬هاي تعاوني هر استان، سهام مشمول واگذاري در اختيار شركت سرمايه¬گذاري استان قرار گيرد.
6 – خريد و فروش سهام شركت¬هاي سرمايه¬گذاري استان در بورس به ميزاني كه اقساط آن پرداخت و يا مورد تخفيف واقع شده، مجاز است.
7 – شناسايي افراد واقع در دو دهك پايين درآمدي با ساز و كارهاي علمي و دقيق انجام گرفته و روستاييان مورد توجه ويژه قرار گيرند.
8 – اجراي طرح، نبايد موجبات افزايش يا تداوم تصدي¬گري هاي دولت در شركت¬هاي مشمول واگذاري گردد.
شايسته¬ي تذكر است با توجه به گذشت مدت قابل توجهي از ابلاغ سياست هاي كلي اصل 44، هنوز اقدامات اجرايي و فراخوان ملي جهت توسعه سرمايه گذاري و كارآفريني صورت نگرفته است، لذا مقرر نماييد ستادي قوي، مسئوليت كامل اجراي اصل 44 را برعهده گرفته و بدون فوت وقت زمينه رونق و تحرك اقتصادي را با به كارگيري همه نيروها و سرمايه¬هاي ملي فراهم نمايد. اطلاع¬رساني همه جانبه و فراگير جهت دوري از ويژه خواري گروه هاي خاص، تشويق عموم به سرمايه گذاري و بهبود فضاي كسب و كار كشور مورد تاكيد است.
توفيق جناب عالي را درخدمت به ملت بزرگ ايران و اجراي عدالت از خداوند متعال خواستارم.
سید علی خامنه¬ای
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت وزارت اقتصاد و امور دارایی مراجعه فرمایید.

دایی رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 - 9:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

برو خدا پدرتان را بیامرزد با این طرح فولادتون ، جمع کنید که حالم به هم خورد

بچه محل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 11 فروردین 1391 - 1:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
آقای ندافیان در جریان فعالیت های فولاد هست که این وعده ها را به مردم میده .
اصلا ایشون میدونن که تا آخر سال 90 دو شرکت کوچیک در حال کار بودن که در 25/12/90 یکی از شرکت ها را مرخص می کنن.
اگر به قول آقای ندافیان آغاز عملیات اجرای خط نورد طرح فولاد بافق ظرف دو ماه آینده روند اجرای این طرح مهم با جدیت و شتاب بیشتر پیگیری و وقفه ایجاد شده جبران بشه، چرا قبل از سال 91 یکی از شرکت ها را مرخص کردن.

You cannot copy content of this page