تغییر مدیرعامل شرکت ملی فولاد تایید شد

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 14 مرداد 1392

شرکت ملی فولاد ایران تغییر مدیرعامل این شرکت را تایید کرد.

شرکت ملی فولاد ایران با ارسال نمابری به خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) توضیح داد: “مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران تا اواخر ماه گذشته سیدجواد میرمعینی بود که از سوی رییس هیات عامل ایمیدرو به عنوان معاون مالی و توسعه منابع انسانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب و سرپرستی شرکت ملی فولاد ایران به طور موقت به محمدرضا سجادیان، رییس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران سپرده شد.

با معرفی مرتضی هاشم‌پور به عنوان مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران محمدرضا سجادیان همچنان به عنوان رییس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران در این شرکت حضور دارند و سیدجواد میرمعینی که مدیرعاملی شرکت ملی فولاد ایران را به عهده داشت، به سمت معاون ایمیدرو ارتقا یافتند و برکناری در کار نبوده است.”

شرکت ملی فولاد در حال حاضر اجرای هفت طرح فولادی را بر عهده دارد. هفت طرح فولادی استانی در ابتدا هشت طرح در چهارمحال بختیاری، شادگان، نیریز، قائنات، بافق یزد، سبزوار، بافت و میانه بودند که بعدا یکی از آن‌ها یعنی طرح بافق یزد به بخش خصوصی واگذار شد و قرار است مابقی طرح‌ها نیز سرنوشت مشابهی داشته باشند. اگر چه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده که بخش خصوصی پیشنهادهای جالبی برای خرید این طرح‌ها ارائه نکرده و به همین دلیل این طرح‌ها فعلا در اختیار دولت باقی می‌مانند.

طبق هدف‌گذاری‌های انجام شده تولید فولاد ایران در برنامه پنجم و تا سال 1404 باید به ترتیب به 35 و 55 میلیون تن برسد. هدفی که بدون راه‌اندازی هفت طرح فولادی رسیدن به آن غیرممکن خواهد بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page