شهریور امسال زمان راه اندازی مجدد کارخانه کاشی بافق

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 31 مرداد 1392

فرماندار بافق به همراه اصحاب رسانه بافق از کارخانه کاشی زمرد این شهرستان بازدید کرد

در این بازدید که رنجبر معاون فرماندار ایشان را همراهی می کرد جلسه ای پیرامون شروع به کار مجدد این کارخانه با حضور شکوهی مدیر عامل و امین سرمایه گذار کنونی این کارخانه تشکیل و مطالب زیر مطرح شد.

2013-08-22 10.41.58

خاوری در این جلسه گفت: راه اندازی این کارخانه امری غیر ممکن می نمود اما با ریسک پذیری بالای سرمایه گذار کنونی ممکن شده است.

خاوری نبود نقدینگی و گاز شهری را دو مشکل عمده برای راه اندازی این کارخانه عنوان نمود و افزود:امیدوارم با همکاری هم بتوانیم این کارخانه را هرچه سریعتر به سودآری برسانیم.

در این جلسه محمد رضا شکوهی مدیر عامل کارخانه کاشی زمرد بافق نیز پیرامون مشکلاتی مانند کمبود نقدینگی،قطعی پی در پی برق ،مشکلات و هزینه های بالای حمل و نقل خاک و … را مطرح مسائلی از این قبیل را موجب تعطیلی و عدم رقابت پذیری کارخانه عنوان نمود.

2013-08-22 10.32.16

وی همچنین خاطر نشان ساخت در مدت تعطیلی کارخانه با 5 اکیپ سرمایه گذاری برای راه اندازی مجدد این کارخانه مذاکره نمودیم که نهایتا با این گروه راه انداز به مدیریت علی امین از میبد به توافق رسیدیم.

علی امین نیز با بیان اینکه بنده کارشناس سرامیک و کارشناسی ارشد ریخته گری می باشم و تا کنون مدیریت کارخانه های کاشی آریا و نوآوران میبد را بر عهده داشته ام گفت: با همتی که از مدیران فنی گروه خود سراغ دارم امیدوارم بتوانیم فاز اول کارخانه را در شهریور امسال راه اندازی نموده و فاز دوم را نیز در آذر ماه امسال راه اندازی کنیم.

امین عمده مشکل کار خود را عدم وجود گاز شهری در بافق عنوان و از مسؤلین شهرستان خواست برای این مهم تلاش بیشتری بنمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page