حمایت از سرمایه گذاران لزوم توسعه صنایع جوار معدنی و ایجاد اشتغال در بافق است .

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 16 فروردین 1391
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد ؛
حمایت از سرمایه گذاران  لزوم توسعه صنایع جوار معدنی  و ایجاد اشتغال در بافق  است .
 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد گفت : با همکاری مسئولین شهرستان بافق باید برای ایجاد اشتغال و توسعه صنایع جوار معدنی از سرمایه گذران داخلی حمایت شود.
 محمد مهدی زارع امروز  در حاشیه سفر به شهرستان بافق با اشاره به اهداف این سفر افزود: به منظور بستر سازی منویات مقام معظم رهیری و نامگذاری سال 91 با نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با همکاری و همدلی و برنامه ریزی مسئولان شهرستان در تحقق این امر گام برداریم .
وی برنامه های سال 91 سازمان صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان بافق را یادآور شد و گفت : چنا نچه سرمایه گذارانی تمایل به سرمایه گذاری و انجام فعالیتهای صنعتی و معدنی در شهرستان بافق را داشته باشند مورد حمایت این سازمان قرار می گیرند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر ضرورت نقش این سازمان در حمایت از سرمایه گذاران داخلی خاطر نشان کرد :در این راستا باید به گونه ای برنامه ریزی شود که سرمایه گذار رغبت بیشتری برای توسعه در کنار فعالیت خود انجام داشته باشد.
زارع با بیان اینکه در سال 91 وضعیت بهتری در زمینه اعتبارات وجود دارد افزود: رویکرد سازمان در استان نیز برهمین راستا است که سهم هرشهرستان را با توجه به پتانسیل هایی که دارد منظور کرده و در اختیار فرمانداران هر شهرستان قرار داده تا بتوانند به صورت دقیقتر توزیع نمایند.
وی از فراهم شدن زمینه  استفاده سرمایه گذاران  از صندوق توسعه ملی خبر داد و تصریح کرد: به منظور استفاده سرمایه گذاران داخلی از تسهیلات ارزی این فرصت فراهم شده است تا سرمایه گذارانی که تمایل به فعالیت در بخشهای جوار معدنی دارند از این فرصت نیز استفاده کنند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد در زمینه ضرورت فراوری  مواد اولیه در کنار صنایع خاطر نشان کرد: برای اینکه مواد اولیه در کنار معادن فراوری شود زیرساخت هایی نیاز است که باید توجه جدی به آن شود.
زارع افزود: مسائلی از قبیل تامین آب و گاز و فراهم نمودن شرایطی که به لحاظ ریلی و جاده ای به امر سرمایه گذاری در بخش جوار معدنی در شهرستان بافق فراهم شده و این موضوع گام مهمی در ایجاد سرمایه گذاری در شهرستان است.
وی بیان داشت : با همکاری مسئولین شهرستان و حمایت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مساله اب صنایع جوار معدنی در این شهرستان بزودی حل شود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به پتانسیل های شهرستان بافق تصریح کرد: زمینه های سرمایه گذاری در شهرستان بافق فراهم است که باید به موضوع به طور جدی توجه کرد و شرایط بگونه ای باید ایجاد شود که توقعات  سرمایه گذاران در شهرستان ایجاد گردد.
زارع همجنین در زمینه وضعیت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی بافق خاطر نشان کرد: در این زمینه باید به دو موضوع سرمایه گذار شرکت شهرک های صنعتی و خود سرمایه گذار در این شرکت توجه داشت که متولی این سرمایه گذاری شرکت شهرک های صنعتی است و سازمان صنعت ،معدن و تجارت نقش چندانی در اداره امور آن ندارد.
وی  خاطر نشان کرد: زیرساخت های لازم از سوی شرکت شهرک های صنعتی در بافق فراهم شده که کفایت ورود سرمایه گذاران را دارد و طبیعتا هرچه تعداد سرمایه گذاران بیشتر شود توجیه زیرساخت ها هم بیشتر است .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد با اظهار امیدواری در زمینه ورود سرمایه گذاران از مناطق مختلف کشور و استان و شهرستان در شهرک صنعتی بافق بیان داشت :  با عنایت به اینکه سازمان صنعت در هیئت مدیره این شرکت ها نقش دارد به گونه ای برنامه ریزی می شود که توجه خاصی به مناطق دوردست شود.
زارع گفت : در این راستا سرمایه گذاران در شهرک صنعتی بافق با توجه به  پناسیل شهرستان بافق و همچنین دوری از مرکز استان ، سعی می شود مورد حمایت ویژه ای قرار گیرند./عبدالهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page