کاروان محبان الرضا(ع) بافق میهمان خانه حاج ملاآخوند تربتی

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 11 شهریور 1392
کاروان عاشقان ولایت ، پیاده زائرانی که از بافق ، عازم مشهد الرضا شده اند ، امروز در روستای کاریزک تربت حیدریه به خانه مرحوم حاج ملا آخوند تربتی رفته است . هر چند شرح حال حاج‌آخوند ملاعباس تربتی، عارف فرزانه، عالم وارسته و شخصیت کم نظیر تاریخ معاصر در کتاب فضیلتهای فراموش شده آمده است اما در خانه وی بهتر میشود با نحوه زندگی این مردخدا آشنا شد .
کاروان زیارتی پیاده امام هشتم علیه السلام که در حال پیمودن سفر بیست و یکم خود با نام حضرت قاسم ابن الحسن علیه السلام می باشد روز شنبه 16 شهریور ماه حدود ساعت 9 صبح وارد مشهد الرضا می شود تا این بار با تعدادی دیگر از زائران جوان و پاک گشته و سختی راه کشیده ابراز ارادت خود را خدمت حضرت علی ابن موسی الرضا امام رئوف علیه السلام عرضه دارد .
لازم بذکر است کاروانیان در طی طریق الرضا با پای پیاده از بافق تا مشهد ، برای کسب معرفت بیشتر و زدودن آلودگی های خود با ذکر و توسل و مراسمهای احکام و موعظه های همه روزه قدم برداشته و عاشقانه و با انجام آداب الزیاره حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) وارد مشهد مقدس و صحن و سرای آن امام رئوف (علیه السلام) میشوند و پس از ذکر مداحی و سلام به آن امام همام التماس دعاهای مردم طول مسیر پیموده شده را خدمت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام می رسانند .
 محمد مهدی علیزاده فلاح

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page