مراسم توديع و معارفه شوراي اسلامي شهر بافق برگزار شد.

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 13 شهریور 1392

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، در نشست شوراي اداري شهرستان بافق كه با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولان ادارات و نهادهاي دولتي بافق در محل فرمانداري برگزار شد ، اعضاي چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر بافق معرفي و از خدمات اعضاي شوراي سوم تقدير شد.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن تسلیت شهادت رئیس مذهب شیعه ، با بیان حدیثی از حضرت امام جعفر صادق(ع) انسان را موجودی ارزشمند خواند و گفت: سزاوار نیست که انسان مومن برای رسیدن به اهداف دنیوی خویش کرامت و شخصیت خود را تباه و ضایع کند.

وی ضمن تبریک به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بافق و تقدیر از خدمات و تلاشهای ارزنده شورای اسلامی دوره سوم ، با اشاره به عوامل سازنده در دوران خدمت شورای ها افزود: وفاق و همدلی درون شورا ،وحدت و تعامل با مسئولان و انتقاد پذیری را از مهم ترین وظایف شورا خواند.

امام جمعه بافق با تاکید بر انتقاد پذیری شورا خاطر نشان کرد : انتقاد سازنده باعث رشد و تکامل یک جامعه خواهد شد.

فرماندار بافق در این نشست با تبریک هفته دولت و تعاون خدمت رسانی به مردم را یکی از وظایف مسئولان دانست و گفت: خدمت به مردم یک تکلیف و دلسرد کردن مردم یک خیانت است.

وی دولت یازدهم را یک دولت متعادل و قانون گرا خواند و گفت: حجت الاسلام دکتر روحانی فردی منطقی و دارای استدلال ، در دولتش از همه ظرفیت ها استفاده شده و وزرای قدر و کارآمدی انتخاب شده است.

“مهدی خاوری” با اشاره برنامه های جدید فرمانداری در خصوص مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان گفت: از این به بعد مدیران دستگاههای اجرایی در سه بخش مجاز و به صورت محرمانه توسط کارشناسان فرمانداری ارزیابی شده و در نهایت نتیجه اعلام خواهد شد.

در ادامه نشست شورای اداری شهرستان پس از صحبتهای روسای سابق و جدید شورای اسلامی شهر بافق در خصوص عملکرد و برنامه ها ، مراسم تودیع و معارفه اعضای شورای شهر بافق در حضور امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بافق صورت گرفت.

IMG_0216 IMG_0156


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page