سرنوشت 5 زمين خاکي فوتبال بافق که تخريب شد به کجا خواهد رسيد؟

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 شهریور 1392

DSC09763

سرپرست، مربي و هوادارتيم فوتبال انصار بافق با حضور در هفته نامه افق کوير به بيان مشکلات و مسائل خود پرداختند که خبرنگار افق کوير گفتگويي با آن ها انجام داده است که در ادامه مي خوانيم:

افق کوير: خودتان را معرفي کنيد؟چند سال سابقه و رزشي داريد؟ عبدالحسين ابراهيمي هستم با هفت سال سابقه ورزشي

افق کوير:چه فعاليت هاي ورزشي در حال حاضر انجام مي دهيد؟در زمينه فوتبال،فوتسال،واليبال بانوان،تنيس روي ميز کار مي کنيم.

افق کوير:محل فعاليت شما کجاست؟محل تمرين تيم واليبال بانوان در خيابان مهديه بلوار کشاورز است، تنيس روي ميز که در حسينيه سفلي برگزار مي شود، فوتبال هم که در ورزشگاه تختي.

در ادامه ايمان فتاحي يکي از هواداران اين تيم موفقيت هاي بدست آمده تيم ها را اينگونه برشمرد؛ در رده پايه اي فوتسال سال 86 هيئت که جزء تيم هاي اول تا سوم بوديم در رده هاي جوانان و بزرگسالان در رديف فوتسال نيز افتخاراتي داشتيم، در شهرستان بافق در ردة فوتبال خارج از شهرستان برگزار مي شود، در سال 90-89 نايب قهرماني زير گروه شديم، امسال هم درقسمت سالني توانستيم مقام سوم شهرستان را بياوريم، قرار هست که امسال در ردة نونهالان و جوانان را به شاخة فوتبال اضافه کنيم، در حال حاضر نونهالان در ليگ استان بازي مي کند.

مربي تيم انصار خود را اينگونه معرفي کرد: مهدي فروزنده هستم، ده سال است در ورزش سنگ آهن هستم، قبلاً هم در تيم هاي اميد، انصار و… بازي کرده ام دو سال هم در تيم زير گروه کشوري بودم.

افق کوير:از مشکلات خود بگوييد؟ مسئولين کمک مالي نمي کنند و به طور مثال چند روز گذشته با زارچ بازي داشتيم، شهرداري زارچ با اين که امکانات خاصي ندارد و بهتر از بافق نيست، واقعاً به تيم خودشان مي رسند، در حال جمع کردن تيم براي ليگ سه کشوري هستند، يکي ديگر از مشکلات عدم همراهي مسئولان است، اين سري قراره بازي ما در خود شهرستان برگزار شود با اينکه از يزد زمين چمن را تأييد کردند، اما مسئولان بافقي زمين چمن بافق را تأييد نکردند و براي بازي به زارچ رفتيم. در صورتي که نه زمين چمن آن از زمين چمن بافق بهتربود نه رختکن آن از رختکن سالن بافق بهتر بود. بيشترين هزينه را از خود بچه ها پرداخت مي کنند، مثلاً آبياري چمن را خود عبدالحسين ابراهيمي انجام مي دهد در صورتي که نبايد اينگونه باشد. حتي تماشاچيان هم از اين بازي اخير که با زارچ داشتيم ميزباني خوبي از ما نداشتند و رفتار ناشايستي داشتند و تبعيض براي تيم ها قائل مي شدند.  فتاحي در ادامه افزود: مگر بافق افراد تحصيل کرده و ورزشي ندارد که تغييراتي در اداره ورزش و جوانان انجام نمي شود! از سال 88 که اين تيم کار خود را شروع کرد با هزينه شخصي خود ما بوده است و تا سه سال است که هيچ کمکي نداشتيم فقط سال گذشته مديرعامل سنگ آهن و سه چاهون به اين تيم کمک نمودند، تا به امروز هيچ کمکي از مسئولان نداشتيم. از مسئولان درخواست مي کنيم که به تيم با سابقة انصار کمک کنند.

افق کوير:حرف پاياني خود را بگوييد؟

ابراهيمي افزود: با پول کارگري خود همه هزينه اي براي تيم کردم، با اين حال اين قضيه براي من پيش آمد، در حال حاضر بالغ بر سيصد نفر هستيم، ولي از طرف مسئولان کمکي به ما نمي شود از سنگ آهن مي خواهيم که تيم ها را تحت پوشش خود قرار بدهد و از مديرعامل سنگ آهن تشکر ويژه داريم از زمان ورود وي فوتبال متحول شده است زمين چمن مصنوعي ساخته شده، مدرسه فوتبال راه افتاده است و همچنان اميدواريم کمکي هم به تيم انصار بکنند، اگر به اين تيم کمک نشود سال ديگر اين تيم نيست.

افق کوير:چرا همه ورزشي ها چشم به کمک سنگ آهن دارند، چرا از ديگر شرکت ها نمي خواهند؟! حرف سنگ آهن اين است، نظر شما چيست؟

سال گذشته هيئت مديره باشگاه سنگ آهن که تشکيل شد قرار گرديد به هر محله اي امکانات يا پولي تعلق بگيرد که هر محله اي يک تيمي داشته باشد تا بتواند بازي کند که ايده خوبي بود، ولي اين ايده به سرانجام نرسيد چرا که مديرعامل باشگاه عوض شد.

يکي از مشکلات اين هست که افرادي که در هيئت فوتبال مسئوليت دارند دوشغله هستند، زماني که با آن ها صحبت مي کنيم، مي گويند وقت نمي کنيم، هستند کساني که بتوانند کار کنند، وقت بگذارند آن ها وارد عرصه شوند، از ديگر مشکلات اين هست که پنج تا زمين خاکي بوده که خراب شده و درست نکردند هيچ کس حمايت نمي کند تا اين زمين ها درست شود.

افق کوير: پس از مصاحبه، از سوي سرپرست تيم اطلاع داده شد که امور ورزشي سنگ آهن برخي هزينه ها را به زودي پرداخت خواهد کرد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page