از سایت خبری یزد فردا به عنوان رسانه برترتجلیل شد

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 شهریور 1392

اعظم السادات میرجلیلی == خبرنگار یزد فردا == در حاشیه نشست خبری  محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد که در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد از خبرنگاران رسانه های گروهی برتر در انعکاس اخبار حوزه آموزش و پرورش استان یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

در حوزه روزنامه های سراسری از کاظم صادق پور خبرنگار روزنامه قدس در استان یزد – در حوزه نشریات محلی از محمد مسعود ارکان خبرنگار روزنامه پیمان یزد – در حوزه سایت های خبری از حسین جلالی خبرنگار سایت خبری یزد فردا تجلیل شد.

همچنین در حوزه خبرگزاری ها از کبری دانشی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه استان یزد به عنوان خبرنگار برتر و در حوزه عکاسان خبری نیز از مسعود میرجلیلی عکاس خبری خبرگزاری ایرنا استان یزد تجلیل شد.

در حوزه صدا و سیما نیزازخانم ها دهقان به عنوان خبرنگار برتر و محمودی به عنوان تصویر بردار برتر و از محمد جلال اقتصادی به عنوان خبرنگاربرتر درحوزه رادیو تجلیل شد.

 در این نشست که از ساعت یازده آغاز و بمدت سه ساعت ادامه داشت ، آقایان خضری یزدان از مدیران اموزش و پرورش  – رحیمی و ثابت  از کارشناسان ارشد روابط عمومی ومحمد رضا قانع رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز حضور داشتند .

عکس: میرجلیلی == خبرنگار یزد فردا ==


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page