تماشاگرانی که سرنوشت بازی را عوض کردند +عکس

دسته: اخبار ایران , خواندنی ها , دیدنی ها
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 شهریور 1392

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تماشاگران تعصبی افرادی هستند که برای نتیجه گرفتن تیمشان حاضرند هر کاری را انجام دهند. این افراد گاهی بر اثر فشار زیادی که بر آن ها وارد میشود سکته کرده و جانشان را نیز از دست می دهند. درطول تاریخ تماشاچیانی بوده اند که دست به کارهای عجیب زده و حتی سرنوشت یک بازی را تغییر داده اند.

** تماشاچی فوتبالیست

در یکی از اتفاقات بسیار عجیبی که در دنیای فوتبال افتاده است یک تماشاچی کاملا اتفاقی به تیم مورد علاقه اش پیوست.” استیو دیویس” مردی است که از 5 سالگی عاشق تیم “وست هم” بود و همیشه برای رسیدن به این تیم تلاش می کرد اما تنها تا تیم ب پیشرفت کرد. این مرد در یکی از بازی های حساس در سال 1994 به استادیوم رفت.

در این بازی مربی تیم از عملکرد مهاجمین راضی نبود ولی بازیکنی نیز برای جایگزین کردن نداشت. در این میان ناگهان فریادهای استیو از وضع بازی بلند شد و مربی که از این قضیه عصبانی بود از او خواست تا خودش وارد زمین شود. استیو پس از پوشیدن پیراهن یکی از بازیکن ها به جای مهاجم وارد زمین شد و در دقیقه 71 توانست یک گل سرنوشت ساز نیز به ثمر برساند.

** تماشاگری که دروازبان شد

دروازبان یکی از مهمترین افراد درون زمین است زیرا باید سنگر تیم را به بهترین شکل مراقبت کند اما گاهی دروازبان ها نیز دچار اشتباهاتی می شوند که در نهایت باعث باز شدن دروازه خواهد شد. در بازی نیمه نهایی جام باشگاه های برزیل یکی از اتفاقات نادر و البته جالب دنیای فوتبال رخ داد.

در این بازی که چند ماه پیش برگزار شد دو تیم توپای و آپاریسایدنس 2-2 مساوی بودند که یک حمله از سوی بازکنان توپای انجام شد ان ها توانستند تمام بازکن ها را رد کرده و توپ را به دروازه برسانند ولی دقیقا روی خط دروازه یکی ازتماشاگران منتظر توپ بود و نگذاشت این توپ وارد دروازه شود او حتی توانست توپ بازگشت داده شده را برای بار دوم دفع کند. پس از این، او پا به فرار گذاشت و از زمین خارج شد. در انتهای بازی تیم آپاریسایدنس به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف به فینال رفت.

** پیروزی در لیگ با تماشاگر

در سال 1996 و در طول آخرین بازی های لیگ بیسبال آمریکا میان دو تیم نیویورک و بالتیمور اتفاقی بسیار جالب رخ داد. در ضربات آخر توپ یکی از بازیکن ها در حال خروج از زمین بود که در این صورت تیم نیویورک بازی را از دست میداد اما در این حین یک تماشاگر 11 ساله ناگهان توپ را با ضربه ای کوچک به داخل زمین فرستاد و یکی از بازیکن ها آن را دریافت کرد. با این اتفاق تیم نیویورک بازی را دست گرفته و در آن پیروز شد و همین پیروزی راهی برای قهرمانی آن ها در لیگ شد.

** گل زدن یک توپ جمع کن

دربازی های فوتبال توپ جمع کن ها معمولا طرفدار یکی از دوتیم هستند و بیشتر برای تیمشان کار میکنند. درسال 2006 بازی میان دوتیم برزیلی اتلتیکو سوروکوبا و سانتاکروزنس انجام شد و با نتیجه 1-1 اما را گلی عجیب به اتمام رسید. در اواسط بازی توپی که بازیکنان سانتاکروزنس شوتیده بودند با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت اما توپ جمع کن خودش توپ را به دست گرفت و درون دروازه قرار داد. دارو که صحنه بیرون رفتن را درست ندیده بود، این توپ را گل حساب کرد. این تصمیم باعث بروز جنجال در زمین شد اما نتیجه تغییر پیدا کرده بود و به همان حالت نیز باقی ماند.

** دفاع در راگبی

در آخرین لحظات بازی فینال لیگ راگبی آمریکا میان دو تیم بوستون و سندیگو تیمی که امتیاز کمتری داشت در شرف به ثمر رساندن یک گل بود که ناگهان یکی از تماشاگران وارد زمین شد و در دیوار دفاعی قرار گرفت. این مرد توانست توپ را دفع کرده و مانع از به ثمر رسیدن گل شود از این رو بازی نیز با همان نتیجه به پاپان رسید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page