مذاکره با آمریکا با وجود فشارهای اقتصادی امروز یعنی خوانده شدن فاتحه بیداری اسلامی

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 23 شهریور 1392

حجت الاسلام سید محمد رضا رضی، در اولین جلسه از سلسله مباحث «رسالتهای ما در خلق حماسه اقتصادی» که به دعوت کانون توسعه ارزشها در مسجد جامع بافق در حال برگزاری است، گفت: مذاکره با آمریکا با وجود فشارهای اقتصادی امروز یعنی خوانده شدن فاتحه بیداری اسلامی.

رضی با اشاره به تحریمهای غرب علیه ایران هدف از این تحریمها را فرافکنی کشورهای غربی از بحرانهای اقتصادی در آن کشورها و شکست شعارهای اولیه انقلاب مانند «استقلال» و «مرگ بر آمریکا» دانست و افزود: غربی ها با القاء اینکه ایران با این تحریمهای فلج کننده در شعب ابی طالب قرار گرفته می خواهند به مردم ایران بقبولانند که در گفتن شعار مرگ بر آمریکا اشتباه کرده اید.

رضی هشدار داد : هم اکنون خون شهدا در معرض خطر قرار گرفته و اگر عده ای بخواهند با فشار بر دولت ایران را به پای میز مذاکره با آمریکا ببرند و به عبارتی جام زهر مذاکره نوشانده شود،فاتحه بیداری اسلامی خوانده است.

این روحانی با اشاره به افول امپراطوری آمریکا به دلیل بحرانهای مالی که از سال 2008 شروع شده و نشانه دیگرش یعنی بیداری اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم عزیز و انقلابی ما بدانند که ما در شرایط بدر و خیبریم نه شعب ابی طالب و در شرایط بدر و خیبر آن کسانی که زمان مرگ و نابودیشان فرا رسید یهودیان بودند نه مسلمانان.

سید محمد رضا رضی، ایران را مرکز بیداری اسلامی عنوان و افزود: اگر امریکا بتواند ایران را شکست دهد دیگر هیچ کشوری در جهان توان قد علم کردن در مقابل او را نخواهد داشت و فشارهای اقتصادی و تحریم نیز در این راستا برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام رضی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه مردم در خلق حماسه سیاسی را بسیار بزرگ مطرح و گفت: اگر یک روزی ولی فقیه زمان یعنی روح الا الموسوی الخمینی(ره) فرمان جهاد نظامی داد و گفت؛ خرمشهر باید آزاد شود فرمان ولی فقیه زمان حماسه اقتصادی است و ما برای لبیک به ولی خود باید به وظایفمان در خلق حماسه اقتصادی آشنا باشیم و عمل کنیم و اگر خدای ناخواسته در اقتصاد زمین بخوریم افتخارات 34 ساله نظام را از دست داده ایم.

سخنران مدعو از طرف کانون توسعه ارزشها در پایان سخنان خود با اشاره به سخنی از «امام خمینی (ره) که فرموده بود: اگر ما را زنده زنده بسوزانند،اگر سرهایمان را بر دار زنند،اگر زنان و فرزندانمان را به اسارت برند،هیهات که امان نامه کفر و شرک را امضا کنیم»، خاطر نشان کرد: الحمدلله رهبر، دولت و مردم پای آرمانهای اسلام و انقلاب ایستاده اند و کسانی نیستند که به خاطر گرانی و شکم این انقلاب را تقدیم بیگانگان کنند و اگر عده ای بخواهند با فشار دولت را به پای میز مذاکره ببرند به اسلام و تمام مسلمین در کشورهای مختلف خیانت کرده اند.

گفتنی است سلسه مباحث «وظایف ما در خلق حماسه اقتصادی» از جمعه 22 شهریور بعد از نماز مغرب و عشا به مدت 4 شب و در مسجد جامع بافق در حال برگزاری است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 شهریور 1392 - 10:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای رضی برادری که در کلامت احساسات موج می زند.
نظام های سرمایه داری هیچ وقت افول نمی کنند .شما از سال 2008 تا الان که 2013 است هی می گویید امریکا هم مانند شوروی از هم می پاشد ولی عملا هیچ اتفاقی نمی افتد و نخواهد افتاد.
شما تا زمانی که سیاست را در عالم تخیل و رویا دنبال کنید وضع ما همین است.ارمان گرایی فقط در کتاب است نه در واقعیت.
تمام کشورها به دنبال منافع خود هستند.همین امریکا برای منافع خودش به هر خفتی تن می دهد.
این یعنی سیاست.
سیاست خطابه خوانی و رجز خوانی نیست.
سیاست یعنی بردن به هر قیمتی .همان کاری که خود شما دارید انجام می دهید.

بیدار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 شهریور 1392 - 10:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بیداری اسلامی در مصر یا سوریه؟

منتقد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 شهریور 1392 - 11:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای رضی بیشتر به نظر می رسد شما از نتیجه انتخابات راضی نیستیدچون ان عده ای که می خواهند فشار بیاورند را با صراحت نگفتید چه کسانی هستند.
البته در جنگ بدر یهودیان از بین نرفتند بلکه مشرکان مکه با پیامبر نبرد کردند و از بین رفتند.
اگر شما در زمان خیبر هستید مردم بیچاره در شعب ابی طالب هستند چون چیزهاگران است و قدرت خرید اندک.

v این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 شهریور 1392 - 12:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده نیز با نظر محمدی موافقم. گو اینکه اقتصاد زیربنای تمام تصمیمات دنیاست (به گفته مارکس) البته در احساسی بودن برادر جوانمان آقای رضی هم موافقم. یکی دوبار دیده ام که به قول ما سن و سال گذشته ها شور و غرور جوانی بر عقل فائق می آید و گفته هایی گفته می شود که بر اساس مبانی علمی و منطقی نیست. از آقای رضی می پرسم (که خانواده ای علمی دارد و خصوصاً احترام خاصی برای ابوی بزرگوارشان قائلم) ایا سن و سال شما این اجازه را می دهد که در علوم سیاسی و اقتصادی دنیا مطالعه داشته باشید و یا علوم امروز را بدانید و یا با نظام های اقتصادی دنیا خصوصا قدرت اولش آمریکا اشنا هستید که اینگونه شعب ابیطالب را با بدر و خیبر و سال 2013 یکی می انگارید؟ یادم می اید در جلسه ای در سال 88 در بهاباد ، بودم که دکتر پاکنژاد در جواب شما گفت که 🙁 شما هنوز جوانید اندکی بر مطالعه اتان اضافه کنیدو باسوادتر که شدید به سوالتان جواب می دهم.) و آنروز به سوال ناپخته شما که می گفتید تا 4 سال دیگر رشد اقتصادی ایران در دنیا با سیاست احمدی نژاد اول می شود و آمریکا و اسراییل را نابود خواهیم کرد، به همین دلیل هیچ جوابی نداد. حال چطور؟ من بعنوان یک دوست از شما می پرسم، گفته های امروز شما نیز بر اساس احساسات جوانی است یا از روی سواد و مطالعه…؟ خوانندگان و آیندگان قضاوت خواهند کرد. همانگونه که گفته شما در سال 88 به اینروزمان نشاند.

You cannot copy content of this page