مرسی: تا آخرین نفس می‌ایستم

دسته: اخبار ایران , سیاسی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 28 شهریور 1392

یک منبع نزدیک به خانواده محمد مرسی اعلام کرد که رئیس‌جمهور برکنار شده مصر در تماس تلفنی با خانواده‌اش اعلام کرده تا آخرین نفس از مبارزه دست نمی‌کشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این منبع که خواست نامش فاش نشود، در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد، محمد مرسی، رئیس‌جمهور برکنار شده مصر در تماس تلفنی نه چندان کوتاه با اعضای خانواده‌اش تاکید کرده که تا آخرین نفس می‌ایستد و به مبارزه ادامه می‌دهد.

cnn-5

بنا به گفته این منبع مرسی همچنین در این تماس تلفنی که با شماره‌ای ویژه انجام شد، تاکید کرده تمامی جزئیات رخدادهای مصر را دنبال می‌کند.

این منبع خاطرنشان کرد: روحیه مرسی در این تماس تلفنی بسیار بالا به نظر می‌رسید و در تماس با خانواده‌اش از جزئیات رخدادهای مصر سخن گفته است و این امر نشان می‌دهد که وی رخدادهای کشور را به طور مرتب دنبال می‌کند.

منبع مذکور تاریخ این تماس تلفنی را به صورت دقیق اعلام نکرد و تنها به این جمله اکتفا کرد که تماس تلفنی مرسی با خانواده‌اش حدود پنج روز قبل صورت گرفت.

مرسی در تماس تلفنی پیشین خود با خانواده‌اش نیز تاکید کرده بود که هنوز رئیس‌جمهور قانونی مصر است.

رئیس‌جمهور برکنار شده مصر در این تماس تلفنی مکان حبس خود را اعلام نکرد و این مساله نشان می‌داد که خود وی نیز از این مکان اطلاع دقیقی ندارد.

در همین راستا، عزت مرسی، خواهر محمد مرسی اعلام کرد که از سلامتی برادرش اطمینان حاصل کرده است.

وی تصریح کرد: در حالی که رسانه‌های مصری با ما به عنوان دشمن و افرادی غریبه برخورد می‌کنند، اما رسانه‌های غربی به انتشار واقعیت‌ها پایبند هستند و سخنان ما را همان‌ گونه که هست، منتشر می‌کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page