هر که با خدا باشد خدا با اوست

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 20 فروردین 1391

شهادت گنج است ، نصیب آنانی شده که با اعتقاد عمل میکردند و می گفتند : هر که با خدا باشد خدا با اوست .

دیدن این جمله بر روی تابلویی در منطقه فکه ، در دل رملهای داغ خوزستان که از گفته های شهید سپهبد صیاد شیرازی است بیانگر آنست که این زمین بارها این چنین جملات را شنیده است و از این گفته ها از 230 هزار شهید دفاع مقدس بسیار در دل دارد .

باز به سالروز شهادت شهیدی دیگر رسیدیم شهید صیاد شیرازی که سرزمین های داغ خوزستان و گردنه های برافراشته کردستان سالها شاهد آمادگی و فداکاری این انسان مصمم و شجاع بوده است . از این انسان های جان بر کف که کارشان را برای خدا نمی کردند بلکه برای خدا کار می کردند شنیدن جمله ای چون : هرچه که میکشیم و هر چه بر سرمان می آید از نافرمانی خداست (شهید حسین خرازی) یا « اگر + خدا باشی منهای همه می توانی زندگی کنی » عجیب نیست . اینجاست که اگر تاملی کنی خواهی فهمید که چرا خرمشهر را خدا آزاد کرد .

شاید به همین دلیل است که این نسل الگوی جوانان فداکار می شود و امروز بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند : « ملت ایران هرگز نباید فداکاری فداکاران جنگ را فراموش کند » باید یاد و منش آنها را زنده تر کرد چراکه آنچه مهم است حفظ راه شهادت است . راهی که در آن برای خدا تحمل می کنند و در نهایت میرسد به این فرموده امام شهیدان (ره ) که : ما در جنگ ، ابهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم .

این ها جز برای خدا بودن به دست نمی آمد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page