سرمربی هندبال بافق: با آنالیز فرد به فرد، مس را مغلوب کردیم

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 1 مهر 1392

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد پس از پیروزی بر مس کرمان گفت: با آنالیز فرد به فرد و فشار روی خط زن‌های حریف نتیجه گرفتیم.

مهدی رهبری پس از پیروزی تیم سنگ آهن بافق یزد برابر مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر هندبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: تیم مس کرمان واقعا خوب بازی کرد. تیمی که به سیستم پنج-یک باز بازی می کند و در یک نیمه فقط 10 گل می‌خورد واقعا قابل تحسین است. از این جهت به کادر فنی تیم مس کرمان تبریک می گویم. لطف خدا و تلاش همه بازیکنان موجب شد که از این بازی سخت امتیاز بگیریم.

IMG1000_4880

وی افزود: البته از دو هفته قبل برای این مسابقه تلاش کرده بودیم. هدف گذاری فنی و بدنسازی خود را برای بازی با مس متمرکز کرده بودیم. دو بازیکن جوان خود یعنی قهرایی و پسندی پور را آرام آرام آوردم تا کمک ارنج اصلی تیم باشند. خدا را شکر جواب داد و هر دو خیلی زحمت کشیدند و همین عوامل در نهایت پیروزی ما را رقم زد.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق یزد ادامه داد: تیم ما از نظر آمادگی جسمانی آماده‌تر از حریف نشان دادند و برگشت داشتن و هماهنگ‌تر از بازی‌های قبلی نشان دادند. در هفته های قبل فراز و فرودهای زیادی داشتیم. شناخت خیلی خوبی نسبت به چند بازیکن حریف داشتم و تقریبا فرد به فرد بازیکنان مس کرمان را آنالیز کرده بودیم. خیلی خوب توانستیم آنها را مهار کنیم. پشت خط حمله مس قدری آسیب پذیر است و ما هم با فشار روی خط زن‌های حریف نتیجه گرفتیم.

مهدی رهبری از استراحت تیمش در هفته هفتم لیگ برتر هندبال خبر داد و گفت: ما دو هفته آینده با گچساران بازی داریم و باید از فرصت استفاده کنیم و برای آن بازی هماهنگ شویم. خوشبختانه سطح رقابت های لیگ برتر هندبال بالا رفته است و نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت. غیر از سبزوار که اکثر بازیکنان ستاره را در اختیار دارد سایر تیم های لیگ به هم نزدیک هستند. هیچ نتیجه ای را نمی توان پیش بینی کرد و واقعا شاهد لیگ پویا و مسابقات گرمی هستیم. خوشیختانه مدیریت باشگاه ما هم خیلی فعال هستند و بازی ها را پیگیری می کنند. واقعا از هیات مدیره تیم هم سپاسگذارم و امیدوارم در هفته های آینده شاهد بازی های بهتری باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page