دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بافق با فرمانده سپاه

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 1 مهر 1392
دیدار با فرمانده سپاه
همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی، هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بافق با فرماندهی سپاه دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی واحد بافق، در این دیدار که در محل فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بافق انجام شد، حسینعلی لازمی _ رئیس واحد بافق _ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از ایثار رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل کرد.
پس از آن احمد علیزاده فلاح _ رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بافق _ با ذکر حدیثی از حضرت محمد(ص) به اهمیت امر جهاد و دفاع در اسلام پرداخت.
سپس سردار باقیان _ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بافق، ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، به تبیین شرایط کشور در زمان جنگ تحمیلی پرداخت و با اشاره به کمبودها و تنگناهای فراوانی که از سوی استکبار جهانی برای تامین ادوات دفاعی در آن زمان داشتیم،  عامل پیروزی در برابر دشمن را رهبری خردمندانه حضرت امام(ره) و همراهی همه ی مردم و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام دانست.
وی در ادامه با برشمردن شرایط امروز کشور و ضرورت جهاد علمی و پژوهشی، آمادگی این نهاد را برای همکاری با دانشگاهها و نخبگان علمی و پژوهشی یادآور شد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
عزادار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 مهر 1392 - 7:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سپس سردار باقیان _ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بافق،
قابل توجه نویسندگان سایت:
سپس سرهنگ باقیان _ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بافق،

You cannot copy content of this page