بازدید مسئول نظارت و ارزیابی گزارش های خبری سازمان صداو سیمای کشور از دفتر خبر بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
شنبه - 6 مهر 1392

جهانگیری:اطلاعات گزارش های خبری خبرنگاران ، به روز باشد/ضرورت فراگیری تکنیک های مونتاژخبر
مسئول نظارت و ارزیابی گزارش های خبر استانها در صداوسیمای کشور که برای برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی و آگاهی از روند ارتقا سطح گزارش ها و مجموعه خبری صداوسیمای یزد به این استان سفر کرده بود پس از برگزاری کارگاه آموزشی دوروزه برای خبرنگاران ، دبیران و سردبیران خبری صداوسیمای مرکز یزد ، به بافق آمد و از نمایندگی دفتر خبر این شهرستان بازدید کرد .

-خبر-بافق-بازدید-2
محمد ناصر جهانگیری در این بازدید که معاون فرماندار بافق نیز حضور داشت درجمع همکاران دفتر خبر بافق با اشاره به پیشرفت های دنیای امروز از نظر سرعت و بهره گیری از بالاترین تکنیک های مونتاژ خبری اظهار داشت : خبرنگاران باید اطلاعات خود را به روز کنند تا اطلاعات مبهمی برای مخاطب در گزارش های خبری باقی نماند.
وی عملکرد دفتر خبر بافق را خوب عنوان کرد و افزود: شهرستان بافق که دارای ذخائر معدنی خوبی نیز هست می تواند در این زمینه از لحاظ تولید گزارشهای اقتصادی ممتاز باشد .
مسئول ارزیابی گزارش های خبر سازمان صدا وسیمای کشور در این بازدید به سوالات خبرنگار صداو سیمای بافق در زمینه نحوه تهیه گزارش های خبری برتر و پخش آن در شبکه های مختلف خبری پاسخ داد.
وی همچنین با بیان برخی از شاخصه های گزارش های خبری برتر به ارائه راهکارهایی برای ارتقاء سطح گزارشهای خبری دفتر خبر بافق پرداخت .
معاون فرماندار بافق نیز در این بازدید با تقدیر از حضور مسئول ارزیابی گزارش های خبری سازمان صداو سیما کشور در بافق برخی از ویژگی های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان را بیان کرد.
گفتنی است مسئول نظارت و ارزیابی گزارش های خبری سازمان صداو سیمای کشور در ابتدای سفر خود به امامزاده عبدالله بافق رفت و پس از حضوری دوساعته در دفتر خبر بافق ، این شهر را به مقصد استان کرمان ترک کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page