هماهنگی جهت برگزاری یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و شهرستان بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 23 فروردین 1391

جلسه هماهنگی برای برگزاری هفتمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و شهرستان بافق و هشت شهید دانشجوی این شهرستان، برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما ،این جلسه در محل سالن کنفرانس استادسرای واحد منعقد و در آن امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی به همراه بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه، شرکت کردند.
احمد علیزاده فلاح _ رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بافق _ که مسئولیت برگزاری این یادمان را به عهده دارد در آغاز این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به این نکته اشاره کرد که شهدا در همه زمانها شاهد و ناظرند و کارهایی که تا به حال برای یادمان شهدا صورت  گرفته، با همکاری و مساعدت همه به نحوی شایسته انجام شده است.
علیزاده فلاح تفاوت یادمان امسال را در  توجه به فعالیت در فضای مجازی و سایبری به عنوان کار جنبی و نمایشگاهی  برای این یادمان دانست و از همه حاضران خواست تا در برگزاری یادمان امسال نیز همکاری نمایند.
حجت الاسلام سلیمانی  امام جمعه بافق، دراین جلسه بر برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تاکید کرد و با اشاره به گمنامی این شهدا خواستار توجه بیشتر و جدی تر مسئولان به این یادمان شد.
حسین ندافیان_ فرمانداری بافق _ یاد و خاطره شهدا را موجب بیمه شدن جامعه و انقلاب از انحراف دانست و افزود باید تلاش کنیم تا راه شهدا و یاد آن بزرگواران در جامعه زنده نگه داشته شود.
در ادامه این جلسه هماهنگی های لازم برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن  یادمان شهدا گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهرستان بافق و هشت شهید دانشجوی این شهر _ که در تاریخ سی و یکم فروردین امسال در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار می شود_ بعمل آمد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page