اجراي اصل 44 متوقف نشده است/ توقف واگذاري برخي از زير مجموعه هاي وزارتخانه ها

دسته: اخبار ایران , اقتصادی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 10 مهر 1392
تهران – مدير كل دفتر برنامه ريزي و نظارت بر اجراي سياست هاي كلي اصل 44 قانون اساسي گفت: اجراي اصل 44 متوقف نشده است و پس از تغييرات مديريتي در سازمان خصوصي سازي روند آن ادامه مي يابد.
داود خاني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با بيان آن كه، واژه توقف براي امر مطلق به كار برده مي شود، اظهار داشت: از آنجايي كه اجراي اين قانون در دستور كار است، نمي توان براي اين امر از اين واژه استفاده كرد.
وي با اشاره به تغييرات مديريتي در سطوح مختلف و سازمان خصوصي سازي تصريح كرد: به طور عام جا به جايي ها در ابتدا همراه با ركود در اجراي امور است.
خاني تصريح كرد: پس از انجام تغييرات در سازمان خصوصي سازي و احاطه متصديان بر امور و فعاليت ها، واگذاري ها از طريق اين سازمان ادامه مي يابد.
مدير كل دفتر برنامه ريزي و نظارت بر اجراي سياست هاي كلي اصل 44 قانون اساسي همچنين تصريح كرد: از آنجايي كه مراسم توديع و معارفه روساي قديم و جديد سازمان خصوصي سازي در روز جاري برگزار مي شود، فعاليت ها در اين سازمان با تصميمات جديد بزودي از سر گرفته مي شود.
همچنين حميد رضا فولادگر رئيس كميسيون اصل 44 مجلس شوراي اسلامي نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با تكذيب خبر توقف اجراي اصل 44 قانون اساسي، اظهار داشت: اجراي اصل 44 قانون اساسي همانند گذشته در دستور كار است.
وي ادامه داد: با اين وجود از آنجايي كه بايد تغييراتي در واگذاري ها انجام شود، واگذاري سهام برخي از شركت هاي زير مجموعه وزارتخانه ها نظير وزارت نيرو از دستور كار خارج شده است.
فولادگر از تجديد نظر در فهرست واگذاري سهام برخي از شركت هاي دولتي خبر داد و گفت: قرار است اصلاحاتي در اين ليست انجام شود.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page