نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان 15 خرداد بافق

دسته: علمی - پزشکی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 23 فروردین 1391


فرماندار بافق : باید در زمینه سلامت دانش آموزان سرمایه گذاری شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، همزمان با هفته سلامت و در مراسم نواختن زنگ سلامت که با حضور فرماندار و جمعي از مسئولين محلی در دبستان 15 خرداد بافق برگزار شد، فرماندار احیای سلامت را یکی از مهم‌ ترین اصول برای پویا کردن جامعه دانست و اظهار داشت: در این راستا باید فرهنگ سلامت بیش از پیش مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته و به درستی ترویج و به آن عمل شود.

وی با اشاره به شعار هفته سلامت مبنی بر “زندگی سالم، طول عمر بیشتر”، تصریح کرد: در این راستا باید برای رفع مشکلات مختلف سالمندان، برنامه های جامعی طراحی و اجرا شود.

حسین ندافیان با اشاره به اهمیت و جایگاه سلامت در توسعه و پیشرفت جوامع، تصریح کرد: در دنیا انسان سالم، محور توسعه سالم و پایدار بوده، که در این راستا باید روی سلامتی افراد سرمایه گذاری بیشتری شده تا جامعه سالم داشته باشیم.

ندافیان گفت: دانش آموزان، آینده سازان این مملکت هستند و باید در زمینه سلامت این قشر تاثیر گذار در جامعه، بیشتر سرمایه گذاری شود.

وی اظهاركرد: پیام امسال سازمان بهداشت جهانی توجه به سالمندان بوده که توجه و تكریم سالمندان از سوی خانواده ها و دانش آموزان ضروری بوده و توصیه های لازم در این زمینه باید به آنان ارائه شود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان بافق در این مراسم با اشاره با شعار هفته سلامت اظهار داشت: سازمان بهداشت جهانی برای هفته سلامت شعاری در نظر گرفته که عنوان آن “سالمندی و زندگی سالم” است.

سید محمد جواد میرجلیلی مشکلات جسمی را مهمترین مشکلات سالمندان دانست و یادآور شد: برای کنترل مشکلات این قشر، ارتقای سلامت جامعه به ویژه سالمندان باید بیش از پیش مورد اهتمام ویژه قرار داشته و برای کنترل بالا رفتن سالمندی در جامعه برنامه ریزی شود.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 8/7 درصد جمعیت ایران را سالمندان بالای 60 سال تشکیل می‌دهند که پیش‌بینی می‌شود با ادامه این روند تا 15 سال آینده این آمار به 14 درصد جمعیت کشور برسد.

رئیس آموزش و پرورش بافق در ابتدای این مراسم گفت: تمامی تلاش ما و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت در راستای پرورش روح و جسم دانش‌آموزان است.

محمود خواجه ای افزود: دانش آموزان مروجان بهداشت و سلامت جامعه هستند .

رئیس آموزش و پرورش بافق در ادامه به برنامه‌های هفته سلامت در مدارس اشاره کرد و خواستار توجه همه مدیران و معلمان به مقوله سلامت شد.

در پایان این مراسم از چند تن از پرستاران و مروجان بهداشت و جمعی از سالمندان مدعو با اهدا لوح و هدیه تقدیر و تشکر شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
سهیل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 - 1:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقایان مسئولین اگه دوست دارین یه خدابیامرزی درست و حسابی پشت سرتون باشه تلاش کنید تمام مقاطع دبیرستان نمونه پسرانه را به بافق بیارین تا این آینده سازان شهرمون در یزد نابود نشوند.میتونید تحقیق کنید که از لحاظ معنوی و درسی دچار چه تغییراتی میشوند.

You cannot copy content of this page