تجلیل از حسین محب‌اهری در جشنواره بین‌المللی تئاتر كودك

دسته: اخبار ایران , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
شنبه - 13 مهر 1392

تجلیل از حسین محب‌اهری در جشنواره بین‌المللی تئاتر كودك

 

بزرگداشت حسین محب اهری از پیشکسوتان فعال تئاتر کودک و نوجوان ، در بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
37455_635164858364129461_m

به گزارش هنرآنلاین؛ براساس تصمیم شورای سیاستگزاری جشنواره، حضور فعال و موثر حسین محب اهری در عرصه تئاتر کودک و نوجوان و سال‌ها تلاش این هنرمند زمینه‌ای شد تا بزرگداشت ویژه جشنواره بیستم به قدردانی از این هنرمند اختصاص یابد. این مراسم در روز اختتامیه و با حضور این هنرمند برگزار خواهد شد.

حسین محب اهری متولد 1330 به عنوان بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون بیشترین فعالیت خود را در عرصه کودک و نوجوان انجام داده است. این بازیگر تئاتر که در سال های اخیر با بازی در بسیاری از نمایش‌های موفق کودک و نوجوان حضور قدرتمند خود را در این عرصه به نمایش گذاشته، در مقام کارگردان نیز نمایش‌هایی را روی صحنه برده که در خاطره‌ها مانده است از این میان می‌توان به نمایش “لاک‌پشت” اشاره کرد.

حسین محب اهری در چند سال اخیر با وجود بیماری و مبارزه مثال زدنی در گریز از بیماری همچنان حضور موثر در عرصه بازیگری دارد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و توسط اداره کل هنرهای نمایشی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تاریخ 24 تا30 مهرماه در این شهر برگزار می‌شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page