سرپرست شرکت سنگ آهن بافق در دیدارهای فشرده

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
پنج‌شنبه - 24 فروردین 1391

به گزارش روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق سرپرست این شرکت در روزهای اخیر دیدارهای مثبتی با مسئولین مختلف بافق داشته است که مشروح آن به اطلاع خوانندگان می رسد:

.

محمدجواد عسكري : همدلي و تعامل مسؤلين شهرستان ، سكوي پرش بافق در مسيرتوسعه و آباداني

محمدجواد عسكري سرپرست شركت سنگ آهن مركزي صبح روز يكشنبه 20 فروردین 91در نوبتهاي مختلف با مسؤلين آموزش و پرورش ، نيروي انتظامي و شبكه بهداشت در محل دفتر مديريت ديدار و گفتگو داشت .

اولين جلسه ديدار با مسؤلين آموزش و پرورش بود كه درابتدا خواجه اي رئيس اين اداره ضمن گراميداشت ايام فاطميه ، انتصاب محمدجواد عسكري را به عنوان سرپرست شركت تبريك گفت در ادامه سرپرست شركت به مباحث گوناگوني از جمله فرهنگ سازي ، وحدت بين معلمان و اثرگذاري معلم بر روي افراد ديگر و تعليم و تربيت ، تقاضاي  شركت سنگ آهن به عنوان مجموعه اقتصادي در رابطه با فرهنگ سازي و ديدگاه مردم نسبت به شركت و آينده شركت اشاره نمود .

وي ضمن افتخار به فرهنگي بودن خود ، خاطرنشان كرد اميدواريم وحدت بين فرهنگ و صنعت بوجود آيد كه رونق بخش توسعه شهر و به خصوص شركت سنگ آهن مركزي خواهد بود .

جلسه دوم :

در اين جلسه كه مسؤلين شبكه بهداشت بافق حضور داشتند در ابتدا سرپرست شركت ضمن گراميداشت سال جديد كه بنا به فرمايش مقام معظم رهبري به عنوان سال حمايت از توليد ملي نام گرفته است ، تصريح كرد كه بهداشت و سلامت جامعه عموما و سلامت نيروي كار شركت سنگ آهن مركزي خصوصا در اولويت كارها قرار دارد .

وي در ادامه به كمبود پزشك متخصص در شهرستان اشاره كرد و گفت ما حاضريم تا براي ايجاد آرامش و كاهش دغدغه همشهريان عزيز با شبكه بهداشت و بيمارستان بافق همكاري نموده و اين مهم را فراهم نمائيم كه انجام رايگان تزريقات ، پانسمان و حتي ويزيت پزشكان شاغل در بهداري آهنشهر براي نيروهاي قرارداد معين و پيمانكار سنگ آهن خود مبين همكاري ما مي باشد .

در ادامه دكتر ميرجليلي رئيس شبكه بهداشت بافق در تكميل سخنان سرپرست شركت گفت كه با پيگيريهاي انجام شده ما در هفته پزشكان متخصص از مركز استان را داريم وليكن كافي نبوده و اين عزيزان در بافق ساكن نيستند و بعضا در هفته يك روز بيماران را ويزيت مي نمايد و از آنجائيكه در هفته سلامت قرار داريم از آقايان دكتر محمدميرزايي رئيس بهداري آهنشهر و حبيب حسن زاده  مديرروابط عمومي شركت كه در جلسات ما حضور يافته و نظر مساعد داشته اند كمال تشكر و قدرداني را دارم .

جلسه سوم :

در جلسه سوم سرپرست شركت ميزبان مسؤلين نيروي انتظامي شهرستان بود .

در اين جلسه محمدجواد عسكري ضمن خيرمقدم و تسليت ايام شهادت حضرت زهرا (س) . گراميداشت 20 فروردين روز ملي فن آوري هسته اي ، تصريح كرد كه شركت سنگ آهن مركزي به عنوان بزرگترين منبع درآمد شهروندان بافقي بوده فلذا حفظ امنيت و آرامش در اين شركت به حفظ آرامش در سطح شهرستان منجر خواهد شد .

در ادامه صالحي فرمانده نيروي انتظامي بافق در سخناني اظهار داشت كه مردم فهيم بافق در بحث امنيت با ما همكاري داشته و از آنجائيكه شهر وجود افراد غيربومي و اتباع خارجي زياد شده است ملزم به همكاري همه جانبه مردم بافق به خصوص كارمندان شركت با نيروي انتظامي است . وي افزود ما در بافق مشكل خاصي نداريم چراكه مردم متدين بافق همه شيعه بوده و پايند و مقيد به دين مبين اسلام فلذا مي بايست دست به دست هم داد و امنيت را بيش از پيش برقرار نمود كه اين خود نياز به همدلي و همراهمي همگاني خواهد داشت .

محمدجواد عسكري سرپرست شركت سنگ اهن مركزي در پايان تاكيد نمود كه امروز همه اعم از دولت ، وزارت صنايع و معادن ،  استانداري و تمامي مقامات مافوق براي آباداني شهرما تلاش مي كنند پس شايسته است كه مسؤلين شهرنيز با وفاق و همدلي هرچه بيشتر زمينه استفاده حداكثري را درجهت توسعه و آباداني بافق فراهم آورند .

ديدار شهردار و اعضاي شوراي اسلامي بافق با سرپرست شركت

صبح روز يكشنبه 20 فروردين ، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي بافق در محل دفتر مديريت شركت با محمدجواد عسكري سرپرست شركت سنگ آهن مركزي ديدار نمودند .
در ابتداي اين جلسه سيدكاظم عباس زاده سخنگوي شوراي شهر ضمن تبريك سال نو و انتصاب آقاي عسكري به عنوان سرپرست شركت سنگ آهن مركزي  در سخنان خود به مباحث ذيل اشاره نمود :
1) پيگيري جريان پروژه فولاد بافق
2) كارخانه گندله سازي
3) بيكاري جوانان بافقي
4) دريافت 2درصد عوارض و استمرار پرداخت آن از طرف شركت سنگ آهن
5) تعامل هرچه بيشتر مديريت شركت با اعضاي شوراي شهر
6) كارخانه آگلومراسيون
7) فضاي سبز و كمربندي شهري
در ادامه سرپرست شركت در سخنان خود ضمن خيرمقدم به حاضرين در جلسه و تبريك متقابل سال نو به پيگيري طرح گندله سازي اشاره كرد و گفت از مباحث مهمي كه پيگير هستيم بحث بيكاري جوانان و اشتغالزايي است وتاكيد كرد كه در حال حاضر در شهربافق بيش از 5000 نفر مشغول به كار هستند و ما نبايستي مشاغل كاذب ايجاد كنيم .
وي در ادامه خطاب به اعضاي شوراي اسلامي گفت من از شما عزيزان خواهش دارم كه بيائيم در جهت وفاق و همدلي هرچه بيشتر تلاش نموده و كدورتها و غرض ورزيها را كنار گذاشته و با يكدلي و يكدستي همه با هم در جهت توسعه و آباداني شهرمان بكوشيم .
محمدجواد عسكري در ادامه خاطرنشان كرد كه امروز مركز استان و استانداري ما را حمايت مي كنند ، دولت حامي ماست و مي بايست زمينه را به گونه اي فراهم نمائيم كه عزيزاني كه قصد سرمايه گذاري در اين شهر را دارند من جمله طرح فولاد احساس امنيت نمايند .
وي در پايان سخنان خود اظهار داشت كه كمك به قشر كارگر و ايجاد محيطي امن براي اين عزيزان زحمتكش آرزوي ماست و ما از آنان حمايت خواهيم نمود ، چراكه شهر و كارگر به هم وابسته است

 .

سرپرست شركت در ديدار با نمايندگان آزادگان شركت :ما پرچم افتخارات شهداء و ايثارگران را همواره در احتزاز نگه خواهيم داشت .

محمدجواد عسكري سرپرست شركت عصر روز يكشنبه 20 فروردين 91 در فضايي صميمي و آرام ميزبان نمايندگان آزادگان سرافراز شركت سنگ آهن مركزي بود .

در اين جلسه سرپرست شركت در سخناني با خوش آمد گوئي و تبريك سال نو به آزادگان عزيز و يادآوري سال نو بعنوان سال توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني گفت : فرمان مقام معظم رهبري كه به عنوان شعار سال نو تعيين شده است را مي بايست نصب العين همگان قرار گيرد .

محمدجواد عسكري خطاب به آزادگان بزرگوار با بيان خاطراتي از دوران پرافتخار حماسه و ايثار گفت : ما امروز به بركت مجاهدت شهداء و ايثارگران هستيم و بايد با همدلي و همراهي هرچه بيشتر از ارزشهاي شهيد و شهادت صيانت و پاسداري كنيم و در اين مسير خلوص نيت و همت والاي ايثارگران دوران دفاع مقدس بايد سرمشق عملي سايرين باشد

سرپرست شركت در ادامه ضمن برشمردن اهميت زيرساخت هاي فرهنگي در منطقه  اظهار داشت مردم عزيز بافق استحقاق بهترين ها را دارند و لذا مابايد نسبت به زيرساخت هاي فرهنگي شهر با جديت و همراهي يكديگر همت مضاعف داشته باشيم .

محمدجواد عسكري با يادآوري امنيت سرمايه گذاري در اين شهرستان گفت : ما سعي داريم براي سرمايه گذاران محترم كه دست ياري ما را براي خدمت بيشتر و بهتر به مردم به گرمي مي فشارند يك چتر امنيتي بگسترانيم تا آنان نيز در كمال آرامش و اطمينان در اين شهرسرمايه گذاري نمايند .

عسكري در پايان گفت : ما پرچم افتخارات شهداء و ايثارگران را همواره در احتزاز نگه خواهيم داشت و مصمم خواهيم بود تا اميد به زندگاني را بيشتر نمائيم و اين مهم ميسر نخواهد شد مگر با همدلي ، همراهي و صميميت و در اين بين عزيزان بسيجي و ايثارگران بايد سرآمد ، نمونه و شاخص باشند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 25 فروردین 1391 - 9:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای حاجی جواد عسکری متاسفانه کسانی را در جاهای حساس قرار می دهد که در گذشته کارنامه خوبی از خود به جا نگذاشتن و کارگران دل خونی از این آقایان دارند،این کار مدیریت او را به شدت متزلزل می کند.

اکبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 26 فروردین 1391 - 7:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

منم با رضا موافقم بچه های شرکتی از جابجایی هایی که انجام میشه یا شایعه آن سر زبون ها افتاده ناراحتند و میگن این کارها عاقبتی نداره و تو این موقعیت هر که مسئولیت قبول کنه یا عاشقه یا …. آقای عسکری لطفا” مواظب باش

ورامینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 26 فروردین 1391 - 8:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی همشهریان عزیز ودلسوز شهرم بافق.انشاالله جناب آقای عسکری باانتخاب همان مدیران گذشته یعنی دوره مهندس دهستانی&بتوانندقدم های بزرگی برای رفاه بیشترمردم و توسعه شهر واحداث صنایع جوارمعدنی وفولاد و…بردارند وشهرمان درآینده ای نچندان دور جزء شهرهای توسعه یافته استان باشد نه محرومترین شهراستان حساب شود.ومن الله التوفیق م ر….ورامینی

زمانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 فروردین 1391 - 12:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ورامینی شما نظر ندی سنگین تری جواد عسگری پاشو از گلیمش دراز کنه رفتنیه اسم دهستانیم نیار لطفا رعشه می افته تو دست کارگرا

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 فروردین 1391 - 7:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من یک کارگر شرکت سنگ آهن هستم با تمام وجود من و مردم کارهای ارزشمند آقای دهستانی را احساس کردیم ولی یک خصلتی داشتند که طبعشان بزرگ منشی بود

You cannot copy content of this page