معرفی کاظم صادقیان به عنوان رئیس جدید اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق

دسته: اقتصادی , صنعت و معدن , عمومی
۵ دیدگاه
شنبه - 27 مهر 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، در نشستی که در دفتر امام جمعه شهرستان و با حضور امام جمعه ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان بافق برگزار شد رئیس جدید اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق معرفی و منصوب شد.

امام جمعه بافق در این نشست شهرستان بافق را دارای پتانسیلهای خوبی در خصوص منابع انسانی ، کشاورزی و صنعتی و مردمی فهیم و با فرهنگ برشمرد و خاطر نشان کرد مسئولان شهرستان باید در جهت رشد و توسعه بافق تلاش نموده که تا کنون حرکتهای خوبی را انجام شده  که قابل تقدیر می باشد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: تمامی کارهای انجام شده در جهت خدمت رسانی بوده و هر فردی که هر کار و مسئولیتی را عهده دار است باید در جهت رضای خدا انجام داده تا در نزد خدا جوابگو باشد و آن چیزی که برای این افراد باقی می ماند کارهای خیر می باشد.

وی در ادامه از زحمات توکلی رئیس سابق اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق تشکر و قدردانی نمود و برای کاظم صادقیان رئیس جدید این اداره موفقیت در امور را از خداوند متعال آرزومند شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد نیز با اشاره به وظایف و عملکرد یک مدیر در حوزه اداری گفت: آنچه امروز در مدیریت انتظار می رود وظایف محوله و انجام امورات مردم است که یک وظیفه و توفیق خدمت رسانی است و باید با توانمندی بالا باشد و هر تغییر و جابجایی که در کارها می شود مبتنی بر شایسته سالاری باشد.

“مهدی زارع” افزود: مهمترین هدف در کارها خدمت رسانی نفس مسئولیت پذیری می باشد زیرا مسئولیت در برابر مردم ارزش والایی دارد و به خاطر حجم مسئولیت در برابر جامعه در حد و شرایطی با کیفیت خوب می باشد.

در ادامه مراسم مهدی خاوری فرماندار بافق ضمن تشکر و قدرداني از آقای توکلی رئيس سابق اداره صنعت ، معدن و تجارت و خير مقدم به رئيس جديد، آقاي صادقیان با اشاره به جایگاه اداره صنعت ، معدن و تجارت و نقش پر رنگ آن در اجراي تنظيم بازار، درخواست نمود که تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم با مشکل و سوء استفاده برخی مواجه نشوند.

در پایان از زحمات چندین ساله “قاسم توکلی” در زمان تصدی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت تجلیل و ” کاظم صادقیان” به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب شد .

IMAG0329 IMAG0340


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
یاری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 مهر 1392 - 10:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای فرماندار
خواهشمندیم در آخر دوره مسئولیت خود اقدام به منصوب نمودن روسای ادارات نکنید تا فرماندار جدید با فراق بال بتواند همکاران خود را انتخاب نمایدو مجبور به پیاده کردن افراد بدون بلیط جدید نشود

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 مهر 1392 - 11:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

؟واقعاً جوان مساعد و واجد شرایط در بافق وجود نداشت …

مجید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 مهر 1392 - 8:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

محمد جان جوان مساعد و واجد شرایط در بافق وجود دارد ولی متاسفانه همه دل به سنگ آهن خوش کردند، مردم شریف بافق چه گناهی کردند که باید جنس چند برابر قیمت بخرند در ضمن پرسنل محترم مجامع امور صنفی بافقیند……..

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 مهر 1392 - 8:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب اقای فرماندار/عنوان پست صنعت .معدن وتجارت است بهتربودبیشتر برای دوعنوان اول که تاکنون دربافق فعالیتی نداشته تذکرمیدادیدنه فقط تنظیم بازار ضمنا به مسئولین صنعت .معدن وتجارت استان بگوییدمهمترین معادن کشوردربافق وجودداردوبرای صنعتی شدن نیاز به باور استان ودادن اختیاربه مسئولین شهرستان داردنه عنوان خالی.

نظر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 - 4:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا در قسمت صنعت ومعدن و حتی تجارت ایشان چه تجربه ای دارند؟

You cannot copy content of this page