برگزاری جشن فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
جمعه - 10 آبان 1392

                         چهارمین جشن بزرگ فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافق، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد بافق، در این مراسم که با همت معاونت دانشجویی و همکاری روابط عمومی در تالار آفرینش این دانشگاه برگزار شد، 130 نفر از فارغ التحصیلان مهرماه 91 تا مهرماه 92 واحد به همراه امام جمعه، معاون فرماندار، شهردار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از اساتید دانشگاه و مسئولان شهر، حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حسینعلی لازمی _ رئیس واحد بافق _ طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تبریک به دانش آموختگان واحد، آنها را گنجینه های باارزشی دانست که می توانند در جای جای ایران اسلامی مثمرثمر باشند و با توانمندی خود، نام واحد بافق را به همه بشناسانند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی _ امام جمعه بافق _ در سخنانی به ارزش جایگاه علم و عالم در جامعه پرداخت و سفارش اسلام به دانش اندوزی را یادآور شد.

در ادامه اصغر رنجبر _ معاون فرماندار بافق _ در سخنان خود گفت : ما باید همه تلاشمان را در جهت ارتقاء و پیشرفت سطح علمی جامعه  بکار گیریم و در این راه نباید تنها وامدار غرب باشیم.

پس از آن عباس فتاحی _ معاون دانشجویی واحد بافق _ گزارشی از چگونگی شکل گیری و برپایی این مراسم ارائه کرد.

سپس مدیرعامل مجتمع فسفات آسفوردی به عنوان یکی از دانش آموختگان این دوره از جشن، با یادآوری سالهای آغازین تاسیس واحد، دانش آموزی را پایان ناپذیر دانست و یادآور شد که انسان هیچگاه از علم آموزی فراغت حاصل نمی کند.

در چهارمین جشن فارغ التحصیلی واحد بافق که با برنامه های شاد و هنری نیز همراه بود از چند نفر از دانش آموختگان نمونه در حوزه های محتلف، تقدیر شد و جشن  با ارائه لوح یادبود و تندیس  به دانش آموختگان  پایان پذیرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page