گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی شد

دسته: اخبار ایران , سیاسی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 20 آبان 1392

تهران-رییس جمهوری در نامه ای دکتر «محمود گودرزی» را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه و با گذشت چند دقیقه پس از اعلام نتایج رای گیری «سید نصرالله سجادی» و بازماندن وی از حضور در دولت یازدهم از دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری خواست هر چه سریع تر فرد دیگری را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی کند.

دقایقی بعد از درخواست لاریجانی، رییس جمهوری در نامه ای به مجلس، دکتر گودرزی را به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای اخذ رای معرفی کرد.

رییس مجلس نامه معرفی رییس جمهوری را در صحن علنی قرائت کرد.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام؛

احتراما در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شرح حال و برنامه جناب آقای دکتر «محمود گودرزی» برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود.

حسن روحانی

رییس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت نامه معرفی رییس جمهوری اعلام کرد که جلسه رای اعتماد به گودرزی یکشنبه آینده (26 آبان ماه) در مجلس برگزار می شود.

محمود گودرزی دارای دکترای مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی است و از سال از 1387 تاکنون، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده دارد.

مقایسه عوامل مربوط به شادکامی بین ورزشکاران رشته های انفرادی و تیمی دانشگاه تهران، مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، مدیریت استعداد، روش شناسی تمرین(راهبردها، اصول و مبانی) (رشته تربیت بدنی)، تغذیه ورزشکاران، اصول علمی کشتی گرفتن و اص‍ول آم‍وزش ک‍ش‍ت‍ی (از م‍ب‍ت‍دی ت‍ا پ‍ی‍ش‍رف‍ت‍ه ): راه‍ن‍م‍ای اس‍ت‍ادان ، م‍رب‍ی‍ان ، ک‍ش‍ت‍ی گ‍ی‍ران – دان‍ش‍ج‍وی‍ان ت‍رب‍ی‍ت ب‍دن‍ی از جمله کتب نوشته شده گودرزی است.

نصرالله سجادی سومین وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید که برای تصدی مسوولیت وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده بود، امروز 107 رای مخالف، 124 رای موافق و 22 رای ممتنع از مجموع 253 رای ماخوذه را کسب کرد.

پیش از این نیز نمایندگان مجلس به «مسعود سلطانی فر» و «رضا صالحی امیری» دو وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد ندادند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page