رسانه ها؛ پرورش دهندگان افكار عمومي هستند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 25 آبان 1392

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،”سيد محمد ميرمحمدي” در نشست هم انديشي با مسئولين رسانه هاي گروهي(استاني و كشوري) ضمن قدرداني از اصحاب رسانه استان يزد، هدف از برگزاري اين نشست را تبادل آراء براي آرامش ، اميدواري بيشتر و افزايش انگيزه هاي مردم عنوان كرد.
وي با بيان اينكه “مدير مسئول ماهنامه صداي كشاورز بوده است”، اظهار داشت: با مشكلات  رسانه ها آشنا هستم و معتقدم كه شكافتن بن بست ها و پبدا كردن راه ها، با انديشه ميسر است.
عالي ترين مقام اجرايي استان بر تقويت جايگاه رسانه ها توسط خود رسانه ها تاكيد كرد و  ضرورت ارائه تحليل خبر در كنار مقوله اطلاع رساني را يادآور شد.
ميرمحمدي با بيان اينكه “نبايد با تيترهاي دغدغه ساز، آرامش مردم را به هم زد” تصريح كرد: مطبوعات در قبال همه رسالت دارند و بايد به اتحاد و انسجام مردم به عنوان اقتضاء منافع ملي توجه كرد.
وي ادامه داد: انعكاس اخبار بايد موجب تحول در جامعه و انگيزه بخشي به مردم شود.
وي اظهار داشت: مطبوعات بايد بازوي مردم باشند، نه بازوي دولت، مردم بازوي دولتند.
استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود، گفت: انتقاد در جاي خود ،بسيار محترم است. اگر انتقاد نباشد، احتمال انحراف از معيارها وجود دارد.
اين مقام مسئول تصريح كرد: انتقاد پذيرم و از انتقادات استقبال مي كنم.
وي در پاسخ به سئوال يكي از خبرنگاران، گفت: تغيير بايد بر اساس شايستگي، خلاقيت و صبر باشد، تغييرات ، با تأخير نيست، با تدبير است.
ميرمحمدي با تاكيد بر اينكه “در دولت، جناح ملاك نيست” خاطرنشان ساخت: روابط عمومي استانداري بايد فراجناحي عمل كند و با مطبوعات تعاملي دو سويه داشته باشد.
در ابتداي اين نشست، مسئولان رسانه هاي گروهي استان به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page