تصویب ایجاد معاونت فرهنگی شهرداری در کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 26 آبان 1392

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به پیشنهاد این سازمان مبنی بر ایجاد معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری یزد، از تصویب این پیشنهاد در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با موافقت اعضای این کمیسیون خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد سیدحسن حسینی تشکیل این معاونت را در شهرداری یزد یکی از ضروریات شهر یزد با توجه به ظرفیتها و نیازهای این شهر لازم دانست و افزود: این اقدام قطعا گام مهمی در راستای کاهش هزینه های شهرداری خواهد بود چرا که هزینه کردن در فعالیتهای فرهنگی، شهر را از بسیاری هزینه های مورد نیاز برای جبران کمبودهای فرهنگی در جامعه بی نیاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: ظرفیتهای زیادی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی در شهر یزد وجود دارد که شهرداری می تواند در راستای بالفعل کردن آنها گام های اساسی بردارد و در راستای حل مشکلات و کمبودهای شهر از آنها بهره برداری کند.

این مسئول یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری و اعضای شورای شهر یزد را حل معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی برشمرد و تشکیل معاونت فرهنگی را گام مهمی برای حل این مشکلات دانست.

حسینی گفت: تشکیل این معاونت و پیگیری اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد برای تحقق این مصوبه، گام مهمی در عمران و آبادانی شهر بوده و عملکرد مثبتی را از این اعضا در شهر باقی خواهد گذاشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزدگفت: بسیاری از معضلات و آسیبهایی که امروز شهر یزد و جوانان آن را تهدید می کند از جمله افتادن در دام اعتیاد ، ابتلا به بیماری‌های مختلف جسمی و روانی و مهاجرت‌های بی رویه که فرهنگ یزد را در معرض خطر قرار داده است و مواردی از این دست، در این معاونت قابل پیگیری است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page