اداره اصولی شهرستان بافق نیازمند استفاده از تجربیات پیشکسوتان است

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
شنبه - 2 آذر 1392

امام جمعه بافق:
اداره اصولی شهرستان بافق نیازمند استفاده از تجربیات پیشکسوتان است

admin-ajax.php
امام جمعه بافق بر جلوگیری از هدر رفت تجربه‌ها تاکید کرد و گفت: باید برای اداره اصولی شهرستان بافق از شایستگی و تجربه دیگران در جای مناسب استفاده شود.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات و شهرداران قدیم و جدید بافق اظهار داشت: برای تحصیلات، کسب علم و تجربه‌اندوزی افراد از محل بیت‌المال هزینه صرف شده است.
وی ادامه داد: نگذاریم تجربیات اشخاص با بازنشستگی و جابه‌جا شدن هدر رود بلکه باید با ایجاد پست‌های مشاور و تشکیل اتاق فکر از تجربه افراد در راه توسعه و عمران و آبادانی شهرمان استفاده کنیم.
امام جمعه بافق عنوان کرد: بهره‌گیری از تجربه افراد و انتقال مستمر آن به یکدیگر موجب پیشرفت و توسعه مبلمان شهری و زیباسازی شهر بافق خواهد شد.
سلیمانی شهر بافق را کویری با سفره‌های آب شور و خاک نامناسب عنوان کرد و ادامه داد: در این شهر کویری خشک و سوزان، توسعه سرانه فضای سبز، فکر، اندیشه، تلاش و کوشش همه جانبه را می‌طلبد.
وی با اشاره به وضع نابسامان میدان ورودی شهر بافق گفت: با وجود اینکه بلوک‌گذاری این میدان سال‌ها پیش انجام شده است اما همچنان خشک و بی‌روح با منظره‌ای نازیبا هر بیننده‌ای را متاسف می‌کند.
امام جمعه بافق ادامه داد: آنچه برای یک شهر حائز اهمیت است ورودی آن است که باید در کانون توجه قرار گیرد تا مسافرانی که وارد شهر می‌شوند بتوانند از امکانات و فضای سبز و لطافتی که ایجاد می‌شود برای مدت زمان کوتاهی هم که شده استفاده کنند.
سلیمانی به فضای دل‌انگیز آهن‌شهر اشاره کرد و افزود: در این شهرک انواع گل‌های رنگارنگ و درختان همیشه سبز پرورش داده شده که دست کمی از شمال و مناطق سبز و خرم کشور ندارد.
وی خاطرنشان کرد: مناظر سرسبزی که در آهن‌شهر چشم‌نوازی می‌کند از محل فروش سنگ آهن معدن شهر ما تامین شده لیکن سرانه فضای سبز شهر بافق تا سه، چهار سال پیش، بالاتر از سه مترمربع نبود که این مایه تاسف است.
امام جمعه بافق گسترش فضای سبز بافق را به خاطر املاح در آب و خاک مشکل دانست اما عنوان کرد: هیچ کاری غیرممکن نخواهد بود و با تعویض خاک و استفاده از تجربه مهندسین کشاورزی و گیاه‌شناسی، این شهر هم می‌تواند به فضای سبز مطلوب برسد.
وی ادامه داد: در زمان قدیم تصور مردم بر این بود که به غیر از درخت گز و برخی درختان کم‌ارزش گونه‌های دیگری در بافق رشد و نمو پیدا نخواهد کرد ولی امروز می‌بینیم حوزه فضای سبز شهرداری با تغییراتی در خاک و زمین انواع درختان، درختچه‌ها و گل‌ها را به ثمر رسانده است.
سلیمانی ادامه داد: با این اقدام طبق آماری که اعلام می‌شود، سرانه فضای سبز به 2 برابر قبل افزایش پیدا کرده که جای تقدیر دارد و باید ادامه پیدا کند/ عبدالهی .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
javad این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 آذر 1392 - 4:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام از شما به عنوان یک رسانه میپرسم:
خبر کدام است؟ گردهمایی شهرداران قدیم ؟ یا سخنرانی اقای سلیمانی ؟
کدام جنبه خبری دارد ؟
چرا اینگونه اطلاع رسانی میکنید؟
بدبختی مردم ما یکی دوتا نیست…..

بافقي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 آذر 1392 - 10:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام.اقاي سليماني فضاي سبزشهرراآقاي مهندس تفكري باكمك بچه هاي شهرداري ارتقاءدادند.خداپدرش روبيامرزه

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 آذر 1392 - 8:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام .از زمان مهندس نیک کار ومهندس دهستانی در خیابانهای بافق کل وگیاه کاشته شد وبافق رنگ آبادانی را به خود گرفت .اگر مقداری از پول معادن در اختیار مسئولین بافق قرار گیرد، در چند سال آینده شهری زیبا با امکانات مناسب خواهیم داشت .از مسئولین منابع طبیعی هم می خواهیم درختانی را که دراطراف شهر می کارند ، دوسه یاسه سال مراقبت کنند تا رشد کندودیگر لازم نباشد هر سال روز درختکاری در همان نقطه نهال کاشته شود ویا زمینهای اطراف مزارع وروستا ها را به کشاورزان واگذار کنید تا اینکه هرکس آب دارد این زمینها را آباد نماید وروی همه زمینها دست نگذارید وهمین طور بدون درخت رها کنید .

You cannot copy content of this page