معاون راه آهن جمهوری اسلامی ایران در بازدید از راه آهن شرق:به دنبال انقلاب ریلی هستیم

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
شنبه - 2 آذر 1392

معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در بازدید از راه آهن شرق گفت: با مدیریت جدید که روی کار آمده است به دنبال انقلاب ریلی هستیم.

حمید رضا حجازی: به گزارش روابط عمومی راه آهن شرق: حسین عاشوری که راه آهن شرق را به عنوان اولین ناحیه برای بازدید انتخاب کرده بود گفت: در جلساتی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم هدف گذاری شد تا برنامه ریزی‌ها را به سمت حمل و نقل ریلی سوق دهیم.

وی پتانسیل بالای راه آهن شرق و افزایش بار را دلیل انتخاب این ناحیه برای اولین بازدید خود عنوان کرد و افزود: با همدلی و همیاری امیدواریم در ماه‌ها و سال‌های آینده شاهد رونق بیشتر در راه آهن باشیم.

مدیر کل راه آهن شرق نیز از ایمنی بسیار بالا و درصد خطای بسیار پایین ماموران سیر و حرکت و ترافیک در این اداره کل خبر داد و گفت: تمامی این افراد آموزش‌های لازم را فراگرفته اند که این مسئله باعث شده است ایمنی این ناحیه رو به افزایش باشد.

محمد پورفخری خاطر نشان کرد: زمانی افزایش بارگیری ارزشمند است که ایمنی در اولویت اول قرار داشته باشد.

وی از شروع بارگیری در آینده نزدیک در ایستگاه بجستان خبر داد و گفت: از اواخر سال 1384 بارگیری در این ناحیه شروع شده و هر سال نیز به صورت پلکانی رشد کرده است،  به طوریکه در سال گذشته 20 درصد از برنامه جلوتر بودیم.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page