کودکان گلهای زندگی ما هستند و باید برای همیشه زندگی شاداب باشند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 4 آذر 1392

محمد جواد عسکری : کودکان گلهای زندگی ما هستند و باید برای همیشه زندگی شاداب باشند .

MTB_0156

به گزارش روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در معیت فرماندار ، قائم مقام مدیریت شرکت و مدیر روابط عمومی شرکت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بافق بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این کانون قرار گرفت .

در آغاز این دیدار خانم قوامی معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با خیر مقدم گویی به بازدید کنندگان از حضور مسؤلانه آنها از این کانون سپاسگذاری کرد و خاطر نشان ساخت : توجه مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی ، فرماندار و سائر بزرگواران به کانون و مساعدت به برنامه های فرهنگی و نیازمندی های این مرکز جای قدر دانی دارد و این نشان از توجه و اهتمام مسئولین این شهرستان به آینده و تأمین حقوق اساسی کودکان دارد . قوامی در ادامه به اهیمت کانون اشاره و تصریح کرد : نگاه توام با مهر مقام معظم رهبري به اين نهاد باعث شده كه اين دستگاه نه در مجموعه‌اي ادغام شود و نه به نهادي واگذار گردد.

MTB_0213

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی نیز ضمن قدردانی از زحمات مسؤل کانون و سائر همکاران ایشان با اشاره به حساسیت امر تربیت دینی کودکان و نوجوانان و بارور کردن استعدادهای نهفته آنها بر اساس آموزه های دینی گفت : کودکان گلهای زندگی هستند و باید طراوت و شادابی آنها با ارائه برنامه های شاد و آموزنده برای حال و بقیه دوران زندگی آنها حفظ شود و همچنین شایسته است در سایه یک راهبرد متناسب با سن و ظرفیت فکری کودکان به ترسیم یک نقشه راه زندگی بر مبنای راستی و درستی بیندیشیم تا این نونهالان شاداب امروز آینده سازان فردای ایران اسلامی باشند .

محمد جواد عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع سخت افزاری کانون ، توجه به موضوع نرم افزاری را فوق العاده مهم برشمرد و گفت : توجه به فکر و اندیشه کودکان و ارائه برنامه هائی که بتواند این استعدادهای ارزشمند را به فعل تبدیل نماید دارای اهمیت بیشتری است و ما نباید بگذاریم این نیروی خلاق بالقوه بصورت راکد باقی بماند .

MTB_0168

شایان ذکر است در پایان این دیدار مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی با توجه به برنامه های در دستور کار فرماندار بافق ، قول های مساعدی در خصوص تأمین نیازمندی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان بافق را داد و اظهار امیدواری نمود تا سائر مسؤلین نیز با عنایت به اهميت و حساسيت‌هاي ویژه کانون در راستاي تامين و برآورده كردن نيازهاي گسترده فردي، اجتماعي، رواني، بهداشتي و امنيتي كودكان اقدامات خداپسندانه معمول دارند .

 حبیب حسن زاده


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
نیروی تبدیل وضعیت شرکت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 4 آذر 1392 - 5:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی مسئولین بزرگوار که برای فرزندان جمهوری اسلامی مخصوصا فرزندان این دیار مخلصانه زحمت میکشند.
جناب حاج آقای عسکری که می خواهند فرزندان ما با طراوت و شاداب باشند خواهشا نسبت به دادن اضافه کاری تشویقی پرسنل تبدیل وضعیت و رسمی (به استثناء سرپرستان)بررسی کنند تا ببینند ما پدرها کل ماه را باید اضافه کاری بیاییم و نمی توانیم در کنار خانواده باشیم و حتی جلسات مشاوره ای که در آهنشهر برگزار می شود اگه دقت کنید اکثرا خانمها هستند و اگه علت را جویا شوید میفهمید که اکثریت بعداز ظهر ها اضافه کاری میروند. چون 25 ساعت تشویقی (اون هم اگه سرپرست از ما خوشش بیاید)جایی را آباد نمی کند.
باز هم از زحماتتون ممنونم که در زمینه های فرهنگی و عمرانی بافق عزیز زحمت میکشید.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 4 آذر 1392 - 10:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مدیردلسوزبافقی تشکرتشکر

You cannot copy content of this page