مسابقات قرآنی فرهنگیان استان در بافق برگزار می شود

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 18 آذر 1392

دومین دوره؛

مسابقات قرآنی فرهنگیان استان در بافق برگزار می شود

دومین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان استان یزد پنجشنبه 21 آذر به میزبانی شهرستان بافق برگزار می شود.

رئیس آموزش و پرورش بافق در جمع خبرنگاران،  گفت: مسابقات قرآنی فرهنگیان استان یزد در 3 بخش قرائت، حفظ، و تفسیر در 2 گروه خواهران و برادران فرهنگی در شهرستان انجام می شود.

محمودخواجه ای، هدف از برپایی این مسابقات را ترویج و نشر فرهنگ قرانی بیان کرد و ادامه داد: در این مسابقات 84 نفر از نفرات برتر 14 منطقه، ناحیه و شهرستان های استان شرکت دارند.

وی افزود: افتتاحیه این مسابقات ساعت 9 و سی دقیقه صبح پنجشنبه و اختتامیه نیز ساعت 15 با حضور؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه و فرمانداربافق، و تنی چند از مسئولین محلی در آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق انجام می شود.

خواجه ای خاطرنشان کرد: به رسم یادبود هدایایی به نفرات اول تا سوم هر یک از بخش ها اهدا می شود.

رئیس آموزش و پرورش بافق از همکاری امام جمعه و مسئولین شهرستان در ایجاد زمینه برگزاری این مسابقات تقدیر کرد و از شهروندان و همشهریان گرامی دعوت نمود برای بهره از فضای معنوی این مسابقات قرانی در این محفل حضور یابند.

شایان ذکر است؛  دبیران و فرهنگیان استان در این مسابقات در 3 بخش قرائت، حفظ و تفسیر قران کریم  در 2 گروه خواهران و برادران  بصورت جداگانه در محل آستان امامزاده عبدالله(ع)، تکیه انصارالحسین و موسسه بیت الرضای بافق به رقابت می پردازند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page