شرايط ايجاد شده در تعاوني مسكن شركت سنگ آهن مرکزی بافق بسيار منطقي و خداپسندانه است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 18 آذر 1392

قائم مقام وزير و مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي با سفر به شهرستان بافق ضمن ديدار با مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي بافق در خصوص برخي از مسائل دوطرفه توافق كردند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد : امرالله فلاح زاده روز گذشته در شهرستان بافق با مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي بافق ديدار و گفتگو كرد.

وي در اين نشست ضمن بررسي برخي موارد در حوزه كارگري اين شركت اظهار داشت : در صورت نياز شركت، به نيروي انساني آمادگي داريم با انعقاد تفاهم نامه نسبت به ايجاد اشتغال در شهرستان بافق اقدامات لازم را صورت دهيم.

قائم مقام وزير و مديركل تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي افزود : با توجه به وجود افراد و متقاضيان اشتغال و كسب و كار كه در سامانه اشتغال ثبت نام شده اندآمادگي داريم تعداد500نفر از افراد جهت اشتغال و با رعايت قانون معرفي شوند.

وي اظهار داشت: بايد برنامه ريزي شود تا با حضور همكاران در حوزه معاونت اشتغال و توسعه كارآفريني، تفاهم نامه همكاري در خصوص تامين نيرو و  ايجاد اشتغال در شهرستان بافق منعقد و انشاالله گام موثري در جهت رفع نيازهاي متقاضيان اشتغال و كسب و كار برداشته شود و شاهد بكارگيري و استفاده از توانايي هاي جوانان در اين شهرستان باشيم.

قائم مقام وزير و مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي در ادامه اين نشست به مجموعه ورزشي كارگران در شهرستان بافق اشاره كرد و افزود: اقدامات زيربنايي و برخي از موارد ديگر در خصوص احداث اين ورزشگاه صورت گرفته است اما در حال حاضر اين مجموعه نيمه تمام باقي مانده است.

وي از عسكري مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي بافق خواست نسبت به تجهيز و راه اندازي اين مجموعه ورزشي با اداره تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي شهرستان بافق همكاري لازم را داشته باشد.

عسكري نيز در ادامه ضمن ارائه گزارشي از نحوه فعاليت اين شركت برخي از مسائل و مشكلات در حوزه كارگري را مورد بحث و بررسي قرار داد و افزود : در حد توان و تا جايي كه قوانين اجازه داده باشد سعي شده است نسبت به رفع برخي از نياز هاي كارگران و كاركنان اقدام شود.

مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي بافق از عضويت افراد شاغل در شركت تعاوني مسكن سنگ آهن مركزي بافق خبر داد و افزود : تسهيلات ارزان قيمت، شرايط سهل الوصول دريافت تسهيلات مسكن بصورت بلند مدت 15 ساله از جمله اقدامات صورت گرفته در خصوص تامين مسكن كاركنان و كارگران اين مجموعه مي باشد.

عسكري هماهنگي بين اعضاي هيئت مديره، ارتباط مستمر مديران و كاركنان با يكديگر، حفظ منافع كارگران، پاسداري از حق و حقوق قانوني كارگران، را از جمله مواردي دانست كه بسيار مورد تاكيد است.

مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي بافق تعامل و ارتباط دوطرفه با همكاران در اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و ساير دستگاه هاي مرتبط را از جمله موفقيت هاي اين شركت دانست و گفت : برخورداري از نيروهاي خوب و آموزش ديده، برگزاري كلاسهاي مشاوره اي و آموزشي، شناساندن و معرفي خطرات و آگاهي كارگران از نقاط حادثه خيز در شركت از جمله مواردي است كه با همكاري اداره تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي شهرستان بافق اقدام شده است.

عسكري در پايان اضافه كرد پس از هماهنگي با اعضاي هيئت مديره شركت در خصوص تكميل و راه اندازي مجموعه ورزشي كارگران شهرستان بافق اقدامات قانوني را انجام خواهيم داد و در اين زمينه همكاري لازم را خواهيم داشت.

مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي بافق در پايان جهت تكميل و توسعه مجموعه ورزشي كارگران شهرستان بافق قول مساعد داد.

وي تاكيد كرد : مجموعه مديريت شركت سنگ آهن مركزي آمادگي كامل دارد تا در زمينه هاي مختلف كه با حوزه كارگري مرتبط مي شود و مي تواند مشوق مناسب در جهت ايجاد اشتغال در شهرستان بافق باشد همكاري کند.

عاقبت خيري مدير پشتيباني و توسعه منابع انساني اداره كل نيز در اين جلسه،‌قائم مقام وزير و مديركل تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي استان يزد را همراهي مي كرد.

وي در خصوص اجرايي شدن توافقات فوق الذكر توضيحات لازم را ارائه كرد و افزود : در حال حاضر منابع مالي اداره كل جهت تجهيز و يا راه اندازي مجموعه هاي ورزشي پاسخگو نيست از اين رو لازم است از طريق مكاتبات با وزارت متبوع پيشنهادات خود را ارائه و با هماهنگي اقدام شود.

عاقبت خيري ضمن تقدير ازعسكري مدیریت شرکت تاكيد كرد توافقات انجام شده در خصوص تجهيز و راه اندازي و تكميل مجموعه ورزشي شهرستان بافق كار حسنه اي است كه علاوه براجر معنوي مي تواند در شادي و نشاط خانواده ها موثر و زمينه راههاي سلامت جوانان و خانواده ها را تامين كند.

عاقبت خيري اظهار داشت : شرايط ايجاد شده در تعاوني مسكن اين شركت نيز بسيار منطقي و خداپسندانه است.

وي گفت : در اداره كل تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي نيز آمادگي كامل داريم به منظور تسريع در امور مسكن كارگران همكاري لازم را با شركت سنگ آهن مركزي بافق در كليه موارد و در چارچوب قانون داشته باشيم.

عاقبت خيري در پايان ضمن تقدير از اقدامات اين شركت در جهت رفاه كارگران و پرسنل شركت افزود : در صورت نياز مي توانيم با استفاده از كاركنان مجرب نسبت به برگزاري دوره هاي آموزشي مورد نياز شركت اقدام و موارد اساسي به اطلاع اعضاء رسانده شود.

عاقبت خيري در پايان از دست اندركاران و افرادي كه زمينه ي اين نشست را فراهم كردند تشكر و قدرداني كرد.

در اين جلسه  علي اصغر نوري شادكام رئيس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي شهرستان بافق نيز ضمن خسته نباشيد به  مجموعه مديريت شركت سنگ آهن از مساعدت اخير انجام شده در خصوص پروژه مسكن مهر  وتعاونيهاي مسكن ومصرف سنگ آهن  نيز تقدير نمود و خواستار حمايت شركت در راه اندازي مجموعه ورزشي كارگران گرديد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page