معابر شهری برای معلولین مناسب سازی می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 20 آذر 1392

شهرداربافق:

معابر شهری برای معلولین مناسب سازی می شود

مناسب سازی پیاده روها و معابر جدید و بازسازی معابر قدیمی برای استفاده معلولین از مسایلیست که مدنظر قرار می گیرد

IMG_10007453

 رحمت الله عفتی در گفت و گو با خبرنگارما، با اشاره به دیدار روزهای گذشته از مجموعه جامعه معلولین بافق، اظهارکرد: مسئولین این جامعه در این دیدار گزارشی از انجام فعالیت و برنامه ها برای بیش از 700 معلول زیرمجموعه ارائه کردند.

شهرداربافق، با اشاره به صحبت های مطرح شده در زمینه مناسب سازی فضاهای شهری و عمومی برای معلولین، بیان کرد: مناسب سازی پیاده روها و معابر جدید و بازسازی معابر قدیمی برای استفاده معلولین از مسایلیست که مدنظر قرار می گیرد.

وی افزود: ایجاد رمپ مناسب تردد معلولین و نصب آسانسور در ساختمان های بیش از یک طبقه عمومی از جمله مواردیست که هنگام صدور پروانه ساختمانی توجه می شود.

این مسئول، با اشاره به برنامه شهرداری برای فضاهای شهری، خاطرنشان کرد: شایسته است اماکن عمومی مانند بانک ها و موسسات های عمومی نیز با مناسب سازی و ایجاد رمپ و آسانسور در این زمینه توجه و همکاری نمایند.

عفتی، درباره جذب 3 درصد استخدامی معلولین، خاطرنشان کرد: شهرداری در این زمینه بیش از حداقل میزان سهمیه مشخص شده در قانون نسبت به جذب این عزیزان اقدام نموده است.

شهرداربافق، درباره خرید محصولات و خدمات شرکت تعاونی های زیرمجموعه جامعه معلولین بافق، عنوان کرد: خریداجناس تولیدی تعاونی های معلولین که مورد نیاز مجموعه شهرداری باشد را در دستور کار قرار می دهیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page