توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاههای آزاد اسلامی از محورهای اصلی بحث دراستان یزد است

دسته: دانشگاه , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 آذر 1392

نماینده تام الاختیار منطقه 28 دانشگاه آزاد اسلامی: رشته هایی که در واحدهای همجوار نباشد و مورد نیاز  با قابلیت های منطقه باشد را خواهیم داشت.

DSC00185

عباسعلی نورا، در گفت و گو با “بافق فردا” در خصوص ایجاد واحدهای جدید دانشگاه آزاد در استان، اظهارکرد: افزایش واحد های دانشگاه آزاد را در استان  نداریم.

نماینده تام الاختیار هیئت امنا منطقه 28 دانشگاه آزاد اسلامی، درباره افزایش رشته های این دانشگاه، گفت: توسعه رشته هایی که در واحدهای همجوار نباشد و مورد نیاز و با قابلیت های منطقه را در برنامه داریم.

وی، در بیان اولویت ها، خاطرنشان کرد: بیشتر در بحث فناوری های نوین حرکت می کنیم.

نورا، درباره سرکشی از واحدهای دانشگاهی زیرمجموعه و شهرستان ها، عنوان کرد: بطور طبیعی اینگونه هست، منتظر اولین نشست هیئت امنا را در هفته نخست دی ماه هستیم.

 وی ادامه داد: بحث ها و توسعه واحدها بیشتر در هیئت امنای استانی مطرح و بقیه اجرایی هستند.

نماینده هیئت امنای دانشگاه آزاد استان یزد، خاطرنشان کرد: ضمن آنکه روسای واحدها نیز زمانیکه مصلحت و موضوع واحدشان مطرح باشد برای دفاع در هیئت امنا شرکت می کنند.

عباسعلی نورا، یادآورشد: ضمن اینکه بنده زمانی که رئیس منطقه هفت بودم یکسری از همه واحدهای شهرستان های استان از جمله بافق سفر داشتم و اکنون باید مشکلاتشان را رفع کنیم.

وی در زمینه استفاده از مدیران بومی در واحدهای استان، با تاکید بر این موضوع، گفت: اولویت با کسانیست که اهل منطقه و اسکان در  شهرستان  دارند.

نماینده تام الاختیار منطقه 28 دانشگاه آزاد اسلامی، درباره تحصیلات تکمیلی، عنوان داشت: توسعه تحصیلات تکمیلی از محورهای اصلی بحث در استان یزد است.

 وی با اشاره به برنامه های شورای گسترش مبتنی بر طرح جامعی که قبلا در منطقه تصویب شده، افزود: هر یک از واحدها باید امکانات و شرایط لازم مورد نظر شورای انقلاب فرهنگی را برای کسب مجوز تحصیلات تکمیلی فراهم کنند.

 عباسعلی نورا، با اشاره به اولویت  تحصیلات تکمیلی در رشته هایی چون فناوری اطلاعات، افزود: واحد ها باید حداقل های شرایط مانند استادیار، امکانات آزمایشگاهی و دیگر موارد را فراهم و پس از بازرس منطقه و بازدید از تهران، برای تصمیم گیری اقدام می شود.

رئیس منطقه 28 دانشگاه آزاد اسلامی ، در زمینه جذب کارشناسی ارشد بدون آزمون، عنوان کرد: بعید می دانم به این زودی ها این برنامه اتفاق بیافتد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page