نخستین همایش حماسه سازان دوران دفاع مقدس شرکت سنگ آهن مرکزی به همت پایگاه نبی اکرم (ص) و با مساعدت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 26 آذر 1392

این همایش که دیروز عصر مورخ 25 آذرماه برگزارگردید، با حضور امام جمعه شهرستان، مدیرعامل شرکت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، فرمانده نیروی انتظامی منطقه بافق و سایر مسئولین، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی و مداح اهل بیت (ع) حاج مهدی حیدرزاده همراه بود.

در ابتدا مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) به حاضرین در جلسه خیر مقدم گفت . سپس گزارشی از عملکرد 18 ماهه شرکت سنگ آهن در قالب فیلم پخش گردید که بیانگر زحمات بی شائبه مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) و مجموعه شرکت سنگ آهن در عرصه های مختلف صنعتی – معدنی، عمرانی – رفاهی، بهداشت و درمان، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در طی 18 ماهه گذشته بود.

basijicioc_30068

پس از آن عسکری مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص)، به عملکرد 18 ماهه شرکت اشاره کرد و بیان نمود: عملکرد 18 ماهه شرکت که عملکرد خود شما بسیجیان است و در سالی که به حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده، شما بسیجیان در عرصه سیاسی حماسه آفریدید و اینک حماسه اقتصادی را پیش رو داریم و شما بسیجیان ثابت کردید حماسه اقتصادی خوبی را شروع کردید و عملا فعالیت نموده اید و این نشان دهنده موضوع وحدت و دوستی و وفاق و همدلی بین مسئولین و مجموعه شرکت است که می تواند اتفاقات خوشایندی را در شهرستان بافق بوجود آورد.

عسکری همچنین ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفته به آن اهداف اقتصادی که مدنظر مقام معظم رهبری است با حمایت همه جانبه مجموعه شرکت به نتیجه برسانیم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی این خبر خوش را نیز به حاضرین در جلسه داد که پروژه آگلومراسیون که از سال 1384 استارت خورده و قرار بود در سال 1387 شروع به کار کند، دیروز شاهد روشن شدن کوره آن بودیم و هفته آینده اولین پخت محصولش را خواهیم داشت .

وی در پایان گفت: ان شاء ا… بتوانیم بافقی، صنعتی و معدنی را در خور و شأن مردم بافق بسازیم و این امر در سایه وحدت و دوستی محقق خواهد شد.

basijicioc_30070

سپس امام جمعه بافق ضمن تشکر از برگزاری چنین همایشی از مدیریت شرکت سنگ آهن تقدیر و تشکر کرد و اظهار نمود: آقای عسکری در این مجموعه به اندازه یک دولت خدمت کرده و من در طول خدمت چندین ساله خود، هیچ مدیریتی را به اندازه ایشان ندیدم که برای شهرستان بافق تلاش کند.

سلیمانی در ادامه خطاب به یادگاران هشت سال دفاع مقدس افزود: اصحاب ائمه اطهار نقش بسیار مهمی را در خدمت ائمه اطهار (ع) داشتند و شما ارزشی ها همچون اصحاب ائمه اطهار (ع) به عنوان یاران مقام معظم رهبری و یاران انقلاب در عصر حاضر هستید و همان گونه که در دوران دفاع مقدس حماسه سازی کردید به حول و قوه الهی در راستای حماسه اقتصادی هم موفق خواهید بود.

حسن ختام این همایش سرودن اشعاری در وصف بسیجیان و جایگاه بسیج از زبان مداح کشوری ، بلبل بوستان نبوی حاج مهدی حیدرزاده بود که جمع حاضر را به فیض کامل رساند و در سوگواری حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران باوفایش به مدیحه سرایی پرداخت.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
امیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 4 دی 1392 - 5:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ای کاش در کارهای سنگ اهن دخالت میکردین که هر کاری خواستن نکنن از جمله نیرو گرفتن

You cannot copy content of this page