نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری در بافق: عظمت انقلاب را با امانتداری به آیندگان انتقال دهید

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 29 آذر 1392

13920929000252_PhotoA

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری گفت: عظمت انقلاب را باید با امانتداری به آیندگان انتقال دهیم.

آیت‌الله ابوالقاسم وافی امروز در حاشیه سفر خود به شهرستان بافق در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان حاضر شد و بعد از خطبه‌های نمازجمعه به بیان خاطراتی از دوران نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی پرداخت و مشکلات و مسائل فراوان و خاص آن دوران را بسیار حاد توصیف کرد.

وافی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی به موضوع اهمیت امانتداری و ضرورت توجه همگان به این موضوع پرداخت و افزود: یکی از بزرگترین موضوعاتی که باید در حق آن امانتداری کرد و به نسل آینده انقلاب منتقل کرد، عظمت انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به عبرت‌های تاریخ اسلام به ویژه قیام بزرگ عاشورا و رحلت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: وظیفه هر فرد انقلابی این است که مسائل انقلاب و مبارزات آن دوران را برای نسل سوم انقلاب به درستی منتقل کند.

وافی به تحلیل عدم آگاهی مردم در دوران پیامبر (ص) از عظمت اسلام پرداخت و افزود: انحراف امت اسلام در دوران پیامبر و قیام برای کشتن بهترین بنده خدا و اصحابش به دلیل عدم شناخت مردم از اسلام و دین بود.

نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر مسائل و وقایع قبل و بعد از انقلاب اسلامی به درستی برای نسل جوان بازگو نشود، سرنوشت نامعلومی برای جامعه امروزی رقم خواهد خورد.

وی با بیان خاطراتی از مبارزات خود در دروان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم برای حفظ دین و اسلام مقاومت کردند و در این راه از جان و مال خود گذشتند که اینها باید برای همگان به ویژه نسل جدید به درستی بازگو شود.

وافی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین خطاب به جوانان و نسل نوپای انقلاب گفت: جوانان تاریخ پر از فراز و نشیب و ایثار انقلاب اسلامی را بخوانند و با تفکر و تامل، عظمت انقلاب اسلامی را دریابند./

عبداللهی

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page