نوسازي رواقهاي ميدان امامزاده عبدا…(ع) بافق با 90 درصد پيشرفت در حال اجراست

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 30 آذر 1392

SONY DSC

مدير روابط عمومي شهرداري بافق از پيشرفت 90 درصدي پروژه نوسازي رواقهاي ميدان امام زاده عبدا…(ع) اين شهر خبر داد و گفت: اين پروژه به زودي تکميل و آماده بهره برداري مي شود.

علي اصغر موفق در گفتگو با سايت اطلاع رساني شهرداري با اعلام اين خبر افزود: نماچيني،شناژبندي،شيب بندي پشت بام با استفاده از فوم بتن،بند کشي،تعويض و نوسازي آجرهاي شکسته و شستشوي همه رواقها از جمله اقدامات تکميل و نوسازي رواقهاي ميدان امامزاده عبدا…(ع)است.

وي با بيان اينکه امامزاده عبدا… (ع) در مرکز شهر قرار دارد گفت: اين پروژه با هدف بهسازي و زيبا سازي رواقها و ايجاد منظره اي جالب و چشم نواز به مورد اجرا گذاشته شده است.

مدير روابط عمومي شهرداري بافق هزينه اجراي نو سازي رواقهاي ميدان امامزاده عبدا…(ع) را افزون بر يک ميليارد و 500 ميليون ريال عنوان کرد و افزود: عمليات اجرايي اين پروژه تا پايان سال جاري به اتمام مي رسد.

موفق به ناهمگوني تابلوي فروشگاههاي واقع در محل اجراي طرح اشاره کرد و تصريح کرد: استفاده از تابلوهاي يکسان و هم اندازه از جنس چلنيوم ،نقش ارزنده در ايجاد فضايي زيبا و مردم پسند دارد.

مدير روابط عمومي شهرداري بافق از شهروندان به ويژه کسبه خواست از نصب پوستر و نوشتن رنگ آميزي هاي تبليغاتي روي سفال رواقها جدا” خوداري کنند تا شاهد مناظر ناپسند نباشيم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page