دومین کارگاه تخصصی اعتیاد موریانه زندگی از سلسله مباحث بهبود کیفیت زندگی برگزار شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 1 دی 1392

دومین کارگاه تخصصی اعتیاد موریانه زندگی از سلسله مباحث بهبود کیفیت زندگی به همت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در سالن همایش های آهنشهربا سخنرانی دکتر محمد علی صادقی پور متخصص پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار گردید.

دکترصادقی پور در ادامه مباحث جلسه گذشته با اشاره به اینکه معتاد یک بیمار واعتیاد یک بیماری است متذکر شد با تدریج و به صورت پلکانی میتوان این بیماری را درمان کرد.

افزایش سطح بینش و انگزش افراد معتاد و آگاهی خانواده ها از روش درست مواجه شدن با آنان را شروط لازم در درمان دانست رفتار دقیق و حساب شده خانواده ها را در برخورد با افراد معتاد بسیار مهم دانست.وکلیدی ترین نکته در پیشگیری از اعتیاد را آموزش مهارت های زندگی دانست و هیچ راهکاری را موثرتر از آن وجود نخواهد داشت

وی در ادامه به لحاظ اهمیت آشنایی خانواده ها با انواع مواد افیونی و دیگر تولیدات مخدر صنعتی به معرفی انواع مواد مخدر ونقش هر اثر مخرب هر کدام  بر جسم وروان انسان اشاره نمود

استاد صادقی پور در پایان جلسه به تعداد زیاد سوالات شرکت کنندگان که عمدتاً معطوف به دغدغه خانم ها از اعتیاد همسران وبعضاً فرزندان خود بود با حوصله و به طور کامل پاسخ داد.

در پایان جلسه میرزایی معاونت منابع انسانی وامور اجتماعی ضمن تشکر از دکتر صادقی پور گفت :به لحاظ نیاز خانواده ها این مباحث با جدیت توسط شرکت سنگ آهن دنبال خواهد شد وبه لحاظ کلیدی بودن آموزش مهارت های زندگی در پیشگیری از اعتیاد انشاا… نگاه ویژه ای در خصوص این مبحث داریم.

احسان مراددشتی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
احسان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 دی 1392 - 9:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و درود بر کسانیکه به منظور رضای خدا، خالصانه، باصداقت، بی ادعا و با داشتن اطلاعات کافی جهت بهبود وضعیت بافق و افزیش کیفیت زندگی شهروند بافقی تلاش می کنند. نه اینکه فقط دنبال تبلیغات هستند(طبل توخالی نباشیم) …!!!

احسنت و صدآفرین بر کسی که به خوبی درد مردم را می فهمد و برای بهبود آلام آن ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کند …!!!

خوش غیرت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 دی 1392 - 7:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا احسان ممنون که اطلاع رسانی میکنی.دستت درد نکنه.

You cannot copy content of this page