نظارت بر طرحهای دامپزشکی در بافق

دسته: علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 اردیبهشت 1391

مسئول اداره آموزش، اداره کل دامپزشکی استان یزد، در خصوص هدف از سفر به شهرستان بافق گفت: برنامه بازدید از شبکه های دامپزشکی شهرستان ها، به منظور بررسی آمارها، نظارت بر چگونگی عملکرد طرح ها و اطیمنان حاصل نمودن از اجرای مناسب برنامه ها انجام می گیرد.

دکترحمیدپورمیرزائی ادامه داد: با توجه به شروع واکسیناسیون تب برفکی در بین دام های کشور ظرف بیست روز گذشته برای بررسی روند پیشرفت این طرح و اطمینان از انجام کلیه اصول واکسیناسیون و رعایت بهداشت واحد های دامپروری و رعایت زنجیره سرد شامل؛ نگهداری واکسن ها در شرایط مناسب بهداشتی و تعویض سرسوزن ها و غیره در سفر به شهرستان صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در فاز اول طرح کلیه گاو و گوساله های شهرستان بافق تحت برنامه واکسیناسیون قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد:امروز همچنین بازدیدی از دامداری های روستاهای حاجی آباد و حسین آباد و نحوه کارکرد، رعایت نکات ضروری واکسیناسیون و بهداشت واحدهای دامپروری صورت گرفت که نحوه کار خوب بود.

وی اضافه کرد: هدف دوم سفر نیز بررسی روند برگزاری کلاس های آموزشی شهرستان است که تا کنون کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق همکاری خوبی داشته اند ولی عمده سایر دامداران بدلیل اینکه این شغل دوم آنهاست تشکیل کلاس ها همزمان در ساعت مشخص کمی با مشکل روبرو است.

دکترپورمیرازئی یادآورشد: با توجه به مشترک بودن مسایل و مشکلات دامداران در برنامه رادیویی اهل آبادی 30/8 تا 9 شب پیام هایی بصورت گزارش و مصاحبه برای استفاده دامداران تدارک دیده شده که توصیه می کنم استفاده نمایند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page