بازدید سرمایه گذار محصولات لبنی بافقی از کارخانه لبنیات پورانا اردکان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 8 دی 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، رئیس جهاد کشاورزی ، کارشناسان فرمانداری و جهاد کشاورزی و نماینده سرمایه گذار محصولات لبنی بافق از کارخانه فرآورده های شیر و لبنیات پورانا اردکان بازدید کردند.

“جواد حمیدیان”کارشناس فرمانداری بافق هدف از این بازدید را آگاهی بخشی و آشنایی با روند چگونگی انجام کار از تحویل تا فرآوری و بسته بندی و فروش شیر و فرآورده های آن عنوان کرد.

در این بازدید سرمایه گذار بافقی در جریان کامل خط تولید ، آزمایشگاه ، نحوه جمع آوری ، چگونگی بسته بندی و سازندگان دستگاهها قرار گرفت و آقای زارع مدیر کارخانه پورانه اردکان در خصوص نحوه سرمایه گذاری و بازار فروش محصولات توضیحات کاملی ارائه کرد.

“حمید عسکری” رئیس جهاد کشاورزی بافق با اشاره به این بازدید برطرف کردن دغدغه دامداران شهرستان از نحوه فروش شیر و کمک به قشر زحمتکش بهره برداران این بخش را مهمترین هدف جهاد کشاورزی بیان کرد.

گفتنی است کارخانه تولید محصولات لبنی پورانا اردکان با سرمایه اولیه 30 میلیارد ريال به مدت 30 سال است که 20 نوع محصول فرآوری لبنی تولید می کند.

این کارخانه با اشتغال بیش از 30 نفر به طور مستقیم روزانه بیش از 15 تن شیر را به محصولات لبنی مختلف تولید کرده و آن را روانه بازار فروش در استان و خارج از استان می کند.

IMG_7632 IMG_7633 IMG_7641


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page