استقبال خوب هنرمندان از کارگاه آموزشی تعزیه

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 9 دی 1392
رئیس ارشاد بافق عنوان کرد :
استقبال خوب هنرمندان شهرستان از کارگاه آموزشی تعزیه
5059
 عذراکریمی، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: کارگاه آموزشی 3روزه تعزیه  با حضور بیش از85 نفراز علاقه مندان و هنرمندان این هنر آئینی مذهبی در این اداره برگزارشد.
رئیس ارشاد بافق ادامه داد: در این کارگاه  آموزشی در زمینه های تاریخچه، انواع اجرا، موسیقی، پوشش و لباس و دیگر زمینه ها مطالبی به هنرآموزان آموزش داده شد.
وی با اشاره به ضرورت استمرار این گونه کارگاهای آموزشی برای هنرمندان، افزود: گروه های تعزیه شهرستان زیر نظر استاد اسدالله عسگری رنانی از اساتید فن، به اجرای نمایش   پرداخته و با نکات قوت و ضعفشان آشنا شدند.
وی با اشاره به علاقه مندی و اشتیاق قابل توجه هنرمندان شرکت کننده، خاطرنشان کرد: اجرای مشترک گروه های تعزیه شهرستان از نکات برجسته و با اهمیت این کارگاه آموزشی بود.
وی با اشاره به اذعان این استاد تعزیه درباره استعداد هنرمندان بافقی، افزود: تعدادی از هنرمندان   این دوره آموزشی از سوی این استاد برای فعالیت های حرفه ای انتخاب شدند.
وی با اشاره به ضرورت همکاری مسئولین ومدیران شهرستان برای توسعه و ترویج این هنرملی، خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه شرکت هنرمندان جوان در جشنواره های مرتبط برای کسب تجربه و آموزش های بیشتر بسیار با اهمیت است.

کارگاه تخصصی آموزش تعزیه به مدت 3 روز و با حضور هنرمندانی از شهرستان های بافق و بهاباد در سالن نمایش اداره فرهنگ وارشاداسلامی بافق برگزارشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page