يك ساعت پس از اتمام راي گيري نتايج اعلام مي شود

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 اردیبهشت 1391

جانشين ستاد انتخابات استان يزد دربافق اعلام كرد:

 يك ساعت پس از اتمام راي گيري نتايج اعلام مي شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، جانشين ستاد انتخابات استان يزد در نشست مشترك هياتهاي اجرايي ، نظارت و بازرسي ستاد انتخابات شهرستان بافق كه در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد با اشاره به حساسيت بالاي اخذ راي در شيوه مكانيزه گفت:اين شيوه علاوه بر تسريع در امور و تضمين سلامت انتخابات ، بسياري از دغدغه ها و حساسيت هاي قبلي و اشتباهات احتمالي را از بين مي برد .

مهدي تقوايي ادامه داد: در شيوه مكانيزه انتخابات يك ساعت پس از اتمام زمان راي گيري نتيجه نهايي و قطعي اعلام مي شود و اين امر اوج امنيت و آساني كار انتخابات است.

وي برگزاري كارگاههاي آموزشي و افزايش سطح آگاهي مردم نسبت به اين شيوه را مورد تاكيد قرار داد و گفت :‌مردم بايد با فراگيري آموزشهاي لازم با روش مكانيزه بيشتر آشنا شوند زيرا در آينده همه انتخابات به روش مكانيزه برگزار خواهد شد.

تقوايي با اشاره به حضور گسترده مردم در مرحله اول در پاي صندوقهاي اخذ راي از همه مسئولان و عوامل اجرايي انتخابات خواست تا از هم اينك زمينه حضور پرشور مردم را نيز در اين مرحله فراهم كنند.

مدير كل سياسي و انتخابات استان گفت:دور اول انتخابات استان يزد در زمينه IT و برگزاري انتخابات بصورت مكانيزه مقام نخست را در سطح كشور از آن خود كرد و اميدواريم در دور دوم حوزه مهريز نيز جز برترين حوزه هاي كشور در اين خصوص باشد.

مهدي تقوايي با اشاره به رشد تكنولوژي و فناوري اطلاعات گفت: ما اميدواريم كه طي چند سال آينده و انتخابات بعدي مراحل برگزاري به كمترين زمان برسد و افراد با يك اشاره انگشت خود تمام مراحل اخذ راي را انجام دهند.

وي با اشاره به تعداد شعب ثابت وسيار شهرستان و برگزاري تمام شعب بصورت تمام مكانيزه گفت: به تعداد شعب اخذ راي دستگاه تدارك ديده شده و تعدادي دستگاه نيز بصورت كمكي و رزو در اختيار شهرستان است و جاي هيچ گونه نگراني براي مردم و مسئولين اجرايي نيست.

جانشين ستاد انتخابات استان يزد با تاكيد بر حساسيت انتخابات مجلس گفت: انتخابات مجلس حساسیت‌های خاص خود را در بین مردم داراست و فضای انتخاباتی در روزهای آینده به سمت و سوی تحلیل‌های متفاوت و احیاناً جوسازی‌های کاذب پیش می‌رود که به هیچ وجه نباید در این وادی وارد شد.

فرماندار بافق هم در اين نشست ضمن تبريك روز معلم و روز جهاني كارگر با اشاره به اينكه در دور اول شهرستان بافق و مهريز از لحاظ برگزاري بهتر انتخابات مشتركاً ‌برتر شناخته شدند گفت: در اين دوره چون انتخابات مجلس به شيوه مكانيزه برگزار مي شود كار راي گيري بسيار مشكل تر از گذشته است البته جاي هيچ گونه نگراني نيست.

وی با اشاره به آغاز فعاليت تبليغاتي نامزدها اظهار داشت : نامزدهای انتخاباتی نسبت به توجیه وآموزش اعضای ستاد تبلیغاتی خود اقدام نمایند تا مردم با بصیرت و دقت تمام، پرشور و شعور در دومين دوره نهمین دوره انتخابات مجلس شركت كنند تا نماینده اصلح به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

حسين ندافيان در ادامه از رسانه ها به ويژه صدا و سيما خواست تا در اين زمينه پررنگ تر ظاهر شوند تا در كنار كارگاههاي آموزشي اطلاع رساني دقيق و گام به گام انجام شود.

به گفته ندافيان، هدف ستاد انتخابات شهرستان و همه عوامل آن، فراهم کردن زمینه و حضور آگاهانه حداکثری مردم در دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که بدون شک مردم همچون گذشته در انتخابات پیش رو و مقتدرانه پای اهداف انقلاب، امام و رهبری و حفظ ارزش‌های نظام ایستاده‌اند.

ندافيان همچنين از برگزاري كارگاههاي آموزشي و برگزاري مانور انتخابات مكانيزه در نماز جمعه بافق خبر داد و گفت: در اين مانور بيش از 100 نفر به صورت نمادين با شيوه مكانيزه راي خود را به صندوق انداختند.

در پايان اين نشست عوامل اجرايي ، نظارت و بازرسي به بيان عملكرد ، نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page